Bap̷a MB Sel̷angor meningg̷al duni̷a

Bapa kepada Menteri Besar Selangor, Amirudin Shari iaitu Shari Mokhsin meninggal dunia petang ini.

Perkara itu dimaklumkan Amirudin melalui media sosialnya petang tadi dengan memaklumkan bahawa bapanya meninggal dunia pada jam 5.30 petang.

“Komunikasi terakhir dengan abah jam 1.27 pm tadi melalui WhatsApp, jam 5:30 pm dapat berita abah meninggal dunia.

“Sejak kanak-kanak selalu saya terfikir bagaimana harus saya lalui bila orang yang hampir dan rapat meninggal dunia, terimalah takdir bahawa mati itu pasti bagi yang hidup,” tulis Amirudin.

Sementara itu, setiausaha politik menteri besar itu, Juwairiya Zulkifli berkata, jenazah allahyarham akan dikebumikan di Kampung Parit Asam Kumbang, Benut, Pontian pagi, esok.

“Dukacitanya dimaklumkan bahawa Shari bin Mokhsin, ayahanda kepada Dato’ Seri Amirudin Shari, Dato’ Menteri Besar Selangor telah kembali ke rahmatullah petang tadi disebabkan komplikasi pernafasan.

“Jenazah Allahyarham akan dikebumikan di Kampung Parit Asam Kumbang, Benut, Pontian esok pagi, Rabu 22 September.

“Marilah bersama-sama kita doakan agar urusan terakhir Allahyarham dipermudahkan, moga roh Allahyarham dicucuri rahmatNya dan diterima segala amal kebaikannya,” katanya dalam satu kenyataan.

sumbER:cempedakcheese

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Bap̷a MB Sel̷angor meningg̷al duni̷a"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*