3 beradik dikhuatiri lem̷as di Sungai Terengganu

TIGA beradik dikhuatiri lemas ketika mandi di Sungai Terengganu dekat Kampung Kuala Telemong, Hulu Terengganu, 6.30 petang hari ini.

Ketua Polis Hulu Terengganu, Deputi Superintendan Mohd Adli Mat Daud berkata, tiga beradik itu ialah Umar Iskandar Mohd, 21, Khairil Firdaus, 17, dan Khalif Naim, 15, yang tinggal berhampiran sungai berkenaan.

Katanya, mereka dikatakan ke sungai itu 6 petang dan kejadian disedari empat lelaki yang memancing di tebing Sungai Kampung Mesah berhampiran seberang sungai tempat berlaku kejadian.

“Empat pemancing mendakwa nampak mangsa mandi dan tidak lama kemudian saksi terdengar suara meminta tolong sebelum ke lokasi kejadian.

“Bagaimanapun, sebaik tiba di lokasi, saksi mendapati mangsa sudah hilang,” katanya kepada media, hari ini.

Beliau berkata, bapa mangsa yang ke lokasi kejadian mengesahkan semua mangsa adalah anaknya berdasarkan pakaian dan telefon bimbit yang ditinggalkan di tebing sungai.

Katanya, usaha mencari dan menyelamat mangsa dilakukan Jabatan Bomba dan Penyelamat.

sumbER:WOWBERITA

Perhatian! Pihak mymetro.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page Media Portal Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "3 beradik dikhuatiri lem̷as di Sungai Terengganu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*