[VIDEO] “Jangan menambah d0sa, Kerana ia tidak bagus” – Pesanan terakhir arw4h buat ramai seb4k.

Ingat lagi tak kat adik comel ni? Pernah tular di media sosial suatu masa dulu adik aming ini pernah menghiburkan kita dengan video pendek menasihati orang ramai cara memakai mask yang betul, adik Aming men1nggal dunia sekitar jam 1.30 pagi tadi di kediama beliau.

Adik aming atau nama sebenarnya Muhammad Aming Salleh Abdullah, 8 tahun men1nggal di kediaman nya di Tawau Sabah. Sempat menjamu mee segera sebelum mengadu ses4k n4fas.

Beliau dikatakan mengadu ses4k naf4s sebelum terkulai layu di sisi ibunya. Arw4h adik Aming merupakan anak yang sangat taat pada ibu bapanya. Kini, viral sebuah video yang kandungannya adalah adik aming sedang menasihati ibunya supaya sabar dan tidak memperdulikan komen2 netizen tentang dirinya.

Selain itu, arw4h adik aming juga berpesan kepada ibunya supaya jangan menambah dosa kerana ianya tidak bagus dan apa yang menyedihkan lagi apabila arw4h berpesan kepada ibunya itu kerana arw4h sangat sayangkan ibunya. Arw4h memang anak yang sangat disayangi ibunya.

Video:

@ellah_cassandraas

Al fatihah Adek aming 🥺

♬ original sound – Ellah cassandraas

Semoga r0hnya dicucvri rahmat. Semoga keluarga arw4h Aming tabah. Terima kasih adik Aming sebab pernah tegur kami dan menasihati kami.

Komen Netizen:

 

Sumber : Tiktok

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : keramatviral

Be the first to comment on "[VIDEO] “Jangan menambah d0sa, Kerana ia tidak bagus” – Pesanan terakhir arw4h buat ramai seb4k."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*