“Keadaan Ibu Saya Sangat-Sangat Tidak B4ik” – Achey Mohon Doakan Ibunya

 

 

Pelawak Acey telah mengemaskini keadaan terkini ibunya, Ngaisah Haissan, 73, yang sedang berjvang mel4wan Cov1d-19 tahap empat.

Achey berkata, keadaan ibunya yang sedang menerima raw4tan di Hospital Segamat, Johor itu juga berada dalam keadaan tidak baik.

Menerusi hantaran di Instagram (IG) kira-kira jam 7 pagi tadi Achey turut memohon doa buat ibu kesayangannya itu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung)

“Salam Subuh…Saya tau doa anda sangat p4dat ketika ini tapi jika ada ruang kecil dalam doa kalian yang kosong, dapatlah kiranya ruang doa itu diisi untuk mak saya.

“Buat masa ini keadaan mak sangat-sangat tidak baik,” katanya. 

Terdahulu, Achey memaklumkan keadaan ibunya tidak memuaskan kerana tahap kesihatannya tidak stabil dan diletakkan di w4d stage 4 COV1D-19 untuk pemerhatian rapi.

Ibunya juga mengal4mi r4dang p4ru-p4ru dan dimasukkan ub4t anti r4dang sehingga 14 hari, selain turut mengalami dem4m serta diberi antibiotik untuk menguatkan badan juga terpaksa tidur secara meniarap.

Achey turut mended4hkan keluarganya mula dijangk1ti v1rus berb4haya itu bermula daripada pelanggan yang membeli jualan mereka di tepi jalan.

Sehingga sekarang, seramai tujuh orang ahli keluarga disahkan positif manakala dua lagi masih menunggu keputusan ujian calitan.

Tambah pemilik nama Mohd Nasir Hamzah, dia dan isteri, Nor Hasanah Yahaya tidak dijangk1ti kerana tinggal di rumah keluarga mentua sejak ins1den jatvh motosikal sehinggakan pat4h tangan kiri dan ret4k tangan kanan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : GEMPAK

Be the first to comment on "“Keadaan Ibu Saya Sangat-Sangat Tidak B4ik” – Achey Mohon Doakan Ibunya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*