[VIDEO] “Saya Tidak B1su Dan Pek4k”- Netizen Terkejvt Jurubahasa Isyarat RTM Ini Sebenarnya Bukan OKU

Sudah semestinya anda perasan kewujudan jurubahasa wanita ketika menonton berita di kaca TV saluran RTM. Penuh dengan perasaan ketika menyampaikan berita dengan bahasa isyarat, Tan Lee Bee sentiasa menjadi perhatian netizen.

Pasti ramai yang menyangka bahawa Tan Lee Bee merupakan orang kur4ng up4ya (OKU) kerana menyampaikan berita menggunakan bahasa isyarat. Menyangkal dakwaan netizen apabila sebuah video yang memaparkan Tan Lee Bee berbicara tular di media sosial.

VIDEO

 

Menerusi video TikTok tersebut, Tan Lee Bee mengatakan ramai yang menyangka dirinya pek4k dan b1su tetapi sebenarnya beliau tidak pekak dan boleh bercakap. Hal ini mendapat perhatian ramai dan rata-rata netizen berasa terkejvt.

Menjengah ke ruangan komen, para netizen cukup kagum kerana Tan Lee Bee sering menggunakan bahasa isyarat dengan sangat cekap serta penuh perasaan. Malah, segelintir netizen turut mengatakan berasa ‘tert1pu’ kerana menganggap Tan Lee Bee seorang OKU.

photo_2021-08-08_20-27-42

photo_2021-08-08_20-27-53

photo_2021-08-08_20-27-57

Bukan itu sahaja, rata-rata netizen juga memuji Tan Lee Bee yang memiliki bakat dan bersungguh-sungguh dalam melakukan kerjanya. Adakah anda juga baru tahu bahawa beliau sebenarnya boleh bercakap?

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : thevocket.com

Be the first to comment on "[VIDEO] “Saya Tidak B1su Dan Pek4k”- Netizen Terkejvt Jurubahasa Isyarat RTM Ini Sebenarnya Bukan OKU"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*