Penerima V4ksin Berpakaian Seperti H4ntu Raih Perhatian Ramai

Sejak kebelakangan ini, semakin ramai yang hadir menerima sunt1kan v4ksin dengan berpakaian menarik seperti kostum dan sebagainya. Sama seperti gelagat penerima vaksin ini yang menarik perhatian ramai apabila hadir dengan berpakaian seperti h4ntu.

Gelagatnya ini mencvri tumpuan ramai sehinggakan video itu juga tular dikongsikan apabila ia meraih lebih sejuta tontonan setakat ini. Malah rata-rata netizen turut sama terhibur dengan aks1 selamba penerima v4ksin ini yang hadir dengan pakaian seperti itu.

hantu

Di dalam video yang dikongsikan ini, penerima vaksin itu dilihat tiba di pusat pemberian v4ksin dengan berpakaian seperti h4ntu. Sekali imbas, dia juga kelihatan seperti salah seorang pelakon yang biasa dilihat di dalam filem ser4m.

Ketibaannya di pusat pemberian v4ksin itu turut menarik perhatian ramai apabila orang ramai mula bersorak sebaik sahaja melihatnya. Individu itu bukan hanya memakai kostum seperti hantu malah dia juga lengkap menggunakan mekap kesan khas bersama-sama rambut palsu.

Lebih mencuit hati, dia juga sempat ketawa besar sebaik sahaja sedar dirinya dirakam oleh petugas yang sedang bertugas. Netizen turut memuji usaha yang dilakukan oleh penerima v4ksin ini yang mungkin mahu menghiburkan petugas yang berpenat lelah bertugas selama ini.

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama terhibur melihat gelagat penerima v4ksin ini. Ada juga yang berseloroh mujur juga v4ksin diberikan pada waktu siang dan bukannya pada waktu malam.

 

“Akib4t h4ntu takde job, dekat tempat v4ksin pun dia kacau.”

penerima vaksin

“Maybe dia tengah shooting kot, lepas tu lupa hari ni v4ksin…”

vaksin

“Nasib baik pakaian takde rules nak pergi v4ksin…”

komen

“Akib4t PKP lama sangat, ramai dah jadi perangai pelik-pelik.”

tik tok

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : HCL

Be the first to comment on "Penerima V4ksin Berpakaian Seperti H4ntu Raih Perhatian Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*