[VIDEO] Dah Jatvhkan Tal4k 3, Lelaki G1gih Panj4t Pagar Nak Jumpa Bekas Isteri

Bagi setiap pasangan suami isteri pasti mahukan rumah tangga yang dibina akan berkekalan sehingga ke akhir hayat. Namun meski sudah berkahwin berpuluh tahun lamanya, ujian tetap akan mel4nda jika salah seorang tidak mampu lagi untuk setia. Cuma tinggal jalan perp1sahan jika masing-masing lebih senang membawa haluan sendiri.

 

Dia lepaskan kita tal4k 3, kenapa nak cari?…tal4kkan saya luar mahkamah sebab nak nikah lain

Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul, situasi itulah dilalui seorang wanita bernama Mira setelah dijatvhkan tal4k 3 oleh suaminya di luar mahkamah. Difahamkan, keputusan mengejvtkan itu diambil kerana lelaki tersebut ingin berkahwin dengan wanita pilihan yang lain.

 

Mula dia panj4t memang t4kut sebab kita tr4uma…Tapi bila polis lepas alasan jumpa anak rasa ger4m

Walau bagaimanapun, terbaru Mira sempat berkongsi rakaman bekas suaminya itu telah pun mencer0b0h masuk ke kawasan rumah ibu bapanya. Lelaki berkenaan dilihat mer4yu di tepi tingkap sambil memanggilnya berkali-kali. Meskipun perkara tersebut sudah dilaporkan kepada polis, namun dia dibebaskan selepas memberi alasan untuk berjumpa dengan anak.

 

Perempuan bila dah tawar hati, kau pujuklah guna ayat manis sekalipun

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen terkejvt melihat aks1 bekas suami kepada Mira. Selain risau dengan keselamatan wanita berkenaan, ramai yang menit1pkan nasihat supaya lebih berhati-hati pada masa akan datang. Secara keseluruhannya, video tersebut telah meraih lebih 1 juta jumlah tontonan.

 

Sumber: TikTok MissMirae

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : klmenjerit

Be the first to comment on "[VIDEO] Dah Jatvhkan Tal4k 3, Lelaki G1gih Panj4t Pagar Nak Jumpa Bekas Isteri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*