Kereta Dipenuhi Makanan Kucing, Netizen Kagum Dengan Lelaki Ini

 

Seorang individu menjadi perhatian selepas satu rakaman video yang dimuat naik mencetuskan orang ramai merasa bangga melihat tindakan baik dia terhadap kucing-kucing.

Memberi makanan terhadap kucing-kucing jalanan merupakan satu perkara terpuji apabila kita saling berbuat baik bukan sahaja sesama manusia malah terhadap haiwan sekalipun.

IMG_20210717_230322

 

 

Jadi apabila seorang pengguna atas nama Apoinsettia ini membuatkan netizen rata-ratanya meluahkan ingin menjadi seperti dirinya yang berbuat baik terhadap kucing-kucing jalanan yang tidak mempunyai tuan.

Pengguna aplikasi popular TikTok itu turut membuatkan netizen terkejut sekali gus merasa kagum selepas melihat jumlah makanan kucing yang diletakkan dalam belakang kereta dia yang jumlahnya boleh tahan banyak.

Nampaknya dia telah menyediakan dengan cukup lengkap di kereta dengan makanan kucing berserta bekas makanan lalu mencuri tumpuan ramai dengan hampir satu juta mata menonton caranya membantu kucing-kucing jalanan.

@apoinsettia

Kazu is a good dude, he deserves nip time to time. #fy #fyp #cats #straycat #catsoftiktok #cat

♬ Unfold – Porter Robinson & Totally Enormous Extinct Dinosaurs

Dalam pada masa yang sama, ruangan komen di hantaran video itu mendapat pujian netizen yang mengakui ia merupakan satu perkara yang ingin dilakukan.

“Omg nak jadi macam dia satu hati nanti”

MakananIMG_20210717_230840

“Semoga selalu dimurahkan rezeki di dunia…”

IMG_20210717_230900

“First dia terkejut macam ni je muka dia, bila ada makanan baru dia okey okey sikit dia datang lepas dah makan buat muka…

MakananMakanan

SumberTikTok

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Be the first to comment on "Kereta Dipenuhi Makanan Kucing, Netizen Kagum Dengan Lelaki Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*