Ramai Tak Suka Dan Jaga Privasi, Hana Aqeela Henti Kongsi Gambar Kekasih

 

Siapa sangka pelakon Hanna Aqeela yang mempunyai karekter wanita lemah lembut sebenarnya seorang yang sangat aktif dalam sukan bola sepak terutama futsal sejak berusia 16 tahun.

Hanna atau nama sebenarnya Hanna Aqeela Mohd. Rosni berkata, dia mempunyai pasukan bola tersendiri yang kerap menyertai pertandingan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hanna Aqeela (@hannaqeela)

Kredit foto: IG

Malah bukan sahaja Hanna, malah semua ahli keluarga termasuk ibu pelakon berusia 31 tahun ini turut gemar bermain sukan tersebut memandangkan bapanya merupakan jurulatih bola sepak.

“Saya mula bermain bola terutama futsal sejak berusia 16 tahun lagi. Hanya untuk berseronok saja tapi saya ada team yang akan sertai pertandingan juga.

“Orang nampak saya macam seorang yang lembut tapi sebenarnya jiwa saya kasar juga. Satu keluarga saya memang main bola termasuk ibu.

“Ayah pula memang seorang jurulatih bola sepak. Adik-beradik perempuan saya yang lain juga turut aktif dalam sukan bola sepak ini,” kata Hanna kepada mStar.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hanna Aqeela (@hannaqeela)

Pelakon drama siri Ombak Rindu itu berkongsi mengenai perkara tersebut ketika sesi Instagram Live atau IG Live bersama mStar pada Jumaat.

Selain itu, Hanna turut berkongsi mengenai watak dan drama lakonan terbaharunya berjudul Suara Hati yang akan ditayangkan di Astro Prima bermula Isnin depan.

Dalam pada itu, Hanna juga mendedahkan dia sudah mempunyai teman lelaki namun memilih untuk tidak berkongsi perkara tersebut di laman sosial.

“Sebenarnya saya memang ada kekasih yang kami sudah lama bercinta dan sebelum ini, saya selalu juga share foto bersama dia di laman sosial.

“Tapi bila lama-kelamaan, saya fikir lebih baik saya berhenti kongsi… sebab tak semua orang akan suka tengok dan boleh terima. Jadi, lebih baik saya simpan sendiri saja.

“Bagi saya, kalau benda itu mengundang perkara tidak baik… saya tak share la. Kalau perkara itu baik, saya akan kongsikan kepada umum,” ujarnya. 

 

Sumber: mStar Online

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : CARI

Be the first to comment on "Ramai Tak Suka Dan Jaga Privasi, Hana Aqeela Henti Kongsi Gambar Kekasih"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*