Lelaki T3rjun Dari B@ngvnan H0spital Di Kluang

Kluang : Seorang lelaki mavt selepas t3rjun dari tingkap tandas w@d 8B, tingkat lapan Hospital Enche Besar Hajjah Khalsom, di sini, hari ini.

Ketua P0lis Daerah Kluang, As!sten K0misi0ner Low Hang Seng berkata, m4ngsa, Lim Sweet Peng, 55, sebelum itu, memberitahu kakitangan bertugas untuk ke tandas sebelum bertindak mengvnci dirinya sendiri dalam tandas berkenaan.

“Pada 3.45 petang hari ini, p0lis menerima makluman daripada angg0ta bertugas pondok H0spital Kluang mengatakan ada seorang lelaki t3rjun dari tingkap bilik air di wad 8B.

“Mangsa disahkan meningg@l dvnia di temp@t k3jadian,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Katanya, hari ini m4ngsa meminta keluar w4d dan pihak h0spital memberi kebenaran mangsa keluar pada sebelah petang.

“Sementara menunggu proses kelvar w@d, m@ng.sa memberitahu hendak pergi tandas (di tingkat lapan hospital itu).

“Mang.sa masuk ke tandas dan mengvnci pintu dari dalam  serta memecahkan cermin tingkap. M4ngsa kemudian terjvn (membvnvh diri).

Katanya, kes diklasifikasikan sebagai m4ti m#nge.jut (SDR) dan m@y@t telah dibawa ke unit f0rensik H0spital Enche Besar Hajjah Kalsom, Kluang.

“Permintaan bedah siasat dikeluarkan kepada pegawai perubatan untuk tentukan sebab kematian,” katanya.

Dalam pada itu, Low berkata, m4ngsa bukan p#sakit C0v!d-19 dan pvnca sama ada m4ngsa mengalami masalah peribadi hingga n3kad terjvn sehingga kini masih dalam si4s4tan pihaknya.

Dalam pada itu, video dan gambar m4ngsa yang sudah terb4ring dan diurvskan kakitangan h0spital tular di laman sosial dan mendapat simpati masyarakat.

 

Sumber : harianmetro

 

 

Be the first to comment on "Lelaki T3rjun Dari B@ngvnan H0spital Di Kluang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*