“Maaf tergelak” – Nurse Suruh Pindah Katil, Gelagat ‘Bhaiya’ Ni Angkut Dengan Tilam Sekali Undang Tawa Netizen

Bertugas sebagai jurur4wat di h0spital pastinya korang ada berhadapan dengan pelbagai kerenah pes4kit yang bermacam-macam perangai.

Baru-baru ini, viral sebuah video TikTok dari Azrul Hakim yang memaparkan situasi lucu apabila seroang pes4kit warga asing dilihat telah melakukan satu aks1 yang tidak terjangkau di fikiran.

Menerusi video tersebut, kelihatan pes4kit tersebut sedang memikul sebuah tilam di bahunya apabila seorang nurse meminta pes4kit tersebut untuk pindah ke katil lain. Adoi kesian… 

 

Agak menggelikan hati juga apabila pesakit itu dilihat menyanyi sambil berkaki ayam dan dengan selambanya menjinjing beg plastik berisi makanan ketika dia melintasi kaunter petugas kesihatan.

Pun begitu, tindakannya pantas ditegur oleh petugas kesihatan dan seorang jurur4wat telah mengiringinya kembali ke tempat asal. Sabar je la ye akak misi kita ni… 

 

“Nasib baik tak angkat sekali dengan misi” 

Gelagat pes4kit warga asing itu telah membuatkan rata-rata netizen terhibur dan siap ada yang kata ‘bhaiya’ tu sayang betul dengan tilam dia.

Namun ada juga yang simpati dengan nasib ‘bhaiyai” itu yang dirasakan kemungkinan hidup susah di negaranya dan jauh bezanya dengan keadaan di negara kita.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : Lobak Merah

Be the first to comment on "“Maaf tergelak” – Nurse Suruh Pindah Katil, Gelagat ‘Bhaiya’ Ni Angkut Dengan Tilam Sekali Undang Tawa Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*