‘Uncle2’ Gig1h Angkat Barang Dem1 Rezeki, Pemandu L0ri Seb4k Hvlur Air Buat Minum

Melihat warga emas yang sudah sepatutnya berehat di rumah masih bertvngkus-lvmus bekerja untuk keluarga pasti membuatkan kita berasa seb4k.

Tvlang empat ker4t itulah yang masih gig1h diker4h untuk mendapatkan upah bagi meny4ra keluarga di rumah.

Hal ini dikongsikan sendiri oleh seorang pengguna TikTok yang juga pemandu l0ri dikenali sebagai @yohngoh apabila memuat naik video beberapa orang uncle yang sudah berusia menurunkan barang dari l0ri dengan kudr4t mereka sendiri.

Menurut pengguna TikTok itu lagi mereka membuat kerja sehingga baju yang dipakai basah lencvn dan tidak membawa air ketika sedang menurunkan k0tak-k0tak berisi barangan dari l0ri berkenaan.

Jadi, @yohgoh mengambil keputusan memberikan air kepada mereka dan uncle-uncle berkenaan bersungguh-sungguh mengucapkan terima kasih kepadanya.

Situasi tersebut membuatkan pengguna TikTok itu berasa seb4k dan memal1ngkan bad4n agar tidak kelihatan air mata semasa menyaks1kan kesungguhan mereka bekerja.

Perkara berkenaan juga diakui oleh warganet yang rata-rata turut berasa h1ba melihat mereka yang sudah berusia masih gig1h mengerah kudr4t mencari nafk4h.

Melalui ruangan komen, mereka telah mendoakan agar segala urusan warga emas berkenaan dipermudah dan memperoleh rezeki yang mel1mpah-ru4h.

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: TikTok @yohngoh via klmenjeritvideo

Be the first to comment on "‘Uncle2’ Gig1h Angkat Barang Dem1 Rezeki, Pemandu L0ri Seb4k Hvlur Air Buat Minum"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*