Ramai Pertik4i Atas Dasar Apa Caprice Dibenarkan Ke G4za

 

 

Kelmarin, personaliti media sosial, Caprice mengumumkan yang dia mendapat keben4ran pada saat-saat akh1r untuk masuk ke Kaherah, Mesir dan seterusnya ke G4za.

Menerusi kapsyennya, Caprice menulis: 

“Please doa for me Malaysia. Last minute Caprice dapat kebenaran untuk masuk ke Cairo-G4za. Cuma kita kena fly seorang malam ni.

“Forgive me for any mistakes, halalkan makan, minum. Insya-Allah one day I’ll make you proud. Demi ummah, rakyat, negara,” .

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Caprice (@capriceofficial)

Video yang dimuat naik oleh Caprice kemudiannya dikongsi semula oleh OhMedia di Twitter. Namun, pelbagai reaksi diberikan oleh netizen. Kebanyakannya mempersoalkan bagaimana Caprice mendapat kebenaran untuk terbang ke G4za dan motif utamanya ke sana.

Menerusi ulang ciapan yang dilakukan oleh pengguna Twitter dengan nama @WinterSoldier7h, dia berkata, banyak NGO tidak dibenarkan untuk merentas negeri tetapi selebriti diberi pelepasan untuk ke G4za.

Menerusi kemas kini terbaharu di Instagram, Caprice berkata, sebaik sahaja tiba di Mesir, dia terus bergegas ke Hospital Pal3stin untuk melawat seorang kanak-kanak yang memerlukan bantuan.

“Almost 18 jam tak tidur, sampai Mesir terus ke Pal3stine Hospital untuk lawat seorang mak dari G4za dan anak dia who is on life support dan perlu a brand new mobile ventilator.

“Terima kasih kepada Embassy Malaysia Cairo dan Humanitarian Mission 4 Pal3stine for the support. Day one complete nak tidur sekejap,” tulisnya di ruangan kapsyen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Caprice (@capriceofficial)

 

Sumber: Oijom

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber :

Be the first to comment on "Ramai Pertik4i Atas Dasar Apa Caprice Dibenarkan Ke G4za"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*