[Video] Pelajar Kant0i Makan Maggi Lepas Terlupa Tutup Kamera, “Seronok Eh…”

Memandangkan sekarang ini semua kelas pengajian terpaksa dilakukan secara online sahaja, tentunya ada banyak cabaran yang perlu dilalui. Macam yang dikongsikan pelajar ini tentang kejadian melucukan yang berlaku di kelas online baru-baru ini.

Lumrah di dalam kelas online, biasanya pasti akan mengambil masa yang panjang dan lama. Siapa sangka, gelagatnya yang makan semasa kelas sedang berlangsung ini akhirnya kant0i dengan pensyarahnya.

Di dalam video yang dikongsikan ini, dapat dilihat di skrin komputer sedang berlangsungnya kelas online yang diikuti oleh sekumpulan pelajar universiti itu.

Namun gelagat seorang pelajar mencvri perhatian ramai apabila dia dilihat dengan selambanya makan maggi di hadapan komputernya itu. Lebih melucukan, pelajar itu tidak sedar dia terlupa untuk menutup kamera di komputer.

makan maggi

Ianya turut menyebabkan keseluruhan kelas dapat menyaksikan aksinya yang seronok menikm4ti makanan itu. Turut mencuit hati, pensyarah di dalam kelas itu turut menegurnya dan memb3bel melihat gelagatnya itu.

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama terhibur dengan gelagat pelajar ini. Ada juga yang berkongsikan pengalaman mereka yang makan semasa kelas online berlangsung sama seperti yang dilakukan pelajar ini.

 

“Memang seronok eah makan time kelas.”

pelajar kantoi

“Aku siap makan nasi berlauk lagi tapi tak bukak kamera laa…”

pelajar

“Comel je lecturer dia mar4h cam mak mak.”

komen

“Member tengah syok duk tarik maggi tetiba kena tegur.”

tik tok

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : HCL

Be the first to comment on "[Video] Pelajar Kant0i Makan Maggi Lepas Terlupa Tutup Kamera, “Seronok Eh…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*