Akib4t Tak Nak P0tong Rambut, Isteri ‘S4gat’ Rambut Suami Sampai Kena C4rut

Rambut bukan sahaja mahkota seorang wanita, ianya juga merupakan mahkota bagi seorang lelaki. Lebih-lebih lagi bagi lelaki yang berambut panjang atau yang menginginkan rambut panjang. Pasti usaha yang dicurahkan untuk membela dan menjaga rambut sangat teliti. Namun bagi isteri pula terkadang nampak serabut dengan rambut panjang si suami nya. Begitu lah bagi wanita ini, mulai serabut dengan rambut suaminya yang makin panjang dan berdegil tidak mahu memotongnya.

Mula berfikir untuk mengenakan suaminya dengan membuat prank memotong rambut suaminya. Namun bukan lah menggunakan gunting atau mesin tetapi aplikasi di telefon yang menyerupai bunyi dan getaran mesin rambut itu.

Tetapi apa yang terjadi sangat mengejutkan apabila isterinya menyuakan aplikasi tersebut ke belakang rambut suaminya seolah-olah mencukur rambut suaminya, maka terkeluarlah perkataan yang tidak diingini dari mulut suami akibat terkejut.

Memeriksa bahawa rambutnya selamat dan bukan mesin rambut yang digunakan sebaliknya hanya aplikasi telefon bimbit membuat mereka gelak berdekah bersama.

Menjengah ke ruangan komen, ramai yang turut terhiur dengan gelagat suami isteri itu. Sehinggakan ada yang ingin mencuba prank tersebut dengan menanyakan aplikasi apa yang digunakan.

Teks by Staff Motif Viral

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber: tiktok rishaazreen by Motif Viral

Be the first to comment on "Akib4t Tak Nak P0tong Rambut, Isteri ‘S4gat’ Rambut Suami Sampai Kena C4rut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*