Video Mawar Karim dan Maryam cvri tumpuan wargamaya

Usahawan, Mawar Karim sering sahaja menjadi perhatian para wanita khususnya dimana anak kepada pengasas tudung terkemuka ini turut dikagumi peminatnya.

Sedia tahu bahawa, Mawar Karim mempunyai seorang cahaya mata perempuan yang diberi nama Maryam iaitu anaknya bersama bekas suami iaitu pelakon, Fizo Omar.

Dua beranak ini seringkali juga menjadi tumpuan di media sosial apabila Maryam juga semakin membesar dengan sangat comel dan bijak yang kini berusia empat tahun.

IMG_20210601_125520

Seperti anak selebriti lain, Maryam juga si cilik popular yang mencuit hati peminat Mawar Karim mahupun Fizo Omar dimana mereka juga berkongsikan perkembangan anak mereka itu kepada umum.

Terbaharu pula, satu hantaran Mawar Karim kepada umum tentang dia dan puterinya itu mencetuskan dua beranak ini mencuit hati peminat dan pengikut apabila satu rakaman video memaparkan mereka bersama itu mencvri tumpuan ramai.

Mawar Karim di posting ingin menunjukkan sebalik tabir video ucapan hari rayanya itu dan nampaknya telatah Maryam bersama ibunya itu mencuit hati rata-rata yang melihat apatah lagi kecomelan Maryam sehingga ditingalkan ratusan reaksi menerusi ruangan komen.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mawar Karim (@mawar_karim)

 

“Alahai comel Cik Yam”

Mawar Karim & Maryam

“Suka dengan styla Mawar dari dulu sampai sekarang kekal dengan identiti nya sendiri.”

IMG_20210601_125432

IMG_20210601_125457

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook 

Sumber : HCL

Be the first to comment on "Video Mawar Karim dan Maryam cvri tumpuan wargamaya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*