Kita Tak Tahu Apa Mas4lah Dia – Aliff Syukri Minta Berhenti Kvtuk Sajat

Usahawan terkenal, Datuk Seri Aliff Syukri Kamarzaman memohon rakyat Malaysia untuk berhenti mengutuk dan menjatuhkan hukum terhadap rakannya juga ahli perniagaan, Nur Sajat yang kini menjadi buruan pihak berkuasa.

Aliff Syukri berkata adalah lebih baik jika terus mendoakan yang terbaik buat Sajat kerana tidak ada siapa yang pernah tahu masalah dilaluinya.

“Saya tidak mahu ulas banyak. Bagi saya, apa dibuat itu adalah tindakan dia dan saya yakin dia lebih matang. Saya tidak memenangkan mana-mana pihak. Saya doakan dia kekal menjadi seorang yang beragama Islam. Saya yakin dia seorang yang baik. Jadi, kita doakan saja yang terbaik.

“Cuma saya memohon rakyat Malaysia beri ruang kepada dia. Biar kerajaan saja yang buat keputusan. Jangan menilai, menjatuhkan hukum dan kutuk dia. Kita tidak tahu apa sakit dan masalah dialami,” katanya.

Katanya, dia sudah lama tidak berhubung dengan Sajat.

“Saya sudah lama tak berhubung dengan dia. Saya pun terkejut dengan apa yang berlaku Cuma, sebagai kawan lama, saya sentiasa mendoakan kebaikan apa dia buat. Apa yang buruk, biar dia dengan Tuhan.

“Sebagai manusia jangan menilai keburukan orang. Kita sendiri ada keburukan. Kalau kita kata orang itu ada jahat, kita pun ada kejahatan. Saya tak menangkan sesiapa, sebab saya pun tak berhubung dengan dia,” katanya.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:cari

Be the first to comment on "Kita Tak Tahu Apa Mas4lah Dia – Aliff Syukri Minta Berhenti Kvtuk Sajat"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*