14 Ribu Orang T0nton Ak$i Kanak-Kanak Jual Baju Di FB Live, Memang Pandai Berniaga Sungguh!

 

Pakaian terpakai atau lebih p.opular dipanggil b.undle mempunyai pembelinya tersendiri di Malaysia.

Malah, kini kita melihat lambakan perniagaan berasaskan b.undle hampir di mana-mana termasuk pusat beli-belah mewahh.

Walaupun ada yang menganggap ia pakaian sudah dipakai oleh orang yang tidak dikenali tetapi kerana k.ualiti, keadaan kain yang masih baik, murah dan berjenama, ada sahaja pelangan yang tert.arik untuk memilikinya.

Menariknya, ekoran permintaan yang terus meningkat, ramai peniaga bundle menggunakan p.latform media sosial untuk menjual barangan mereka secara live atau sambil bersiaran langsung.

Menerusi perkongsian seorang lelaki dikenali sebagai Ahm Bundle, menceritakan pada mulanya sesi FB live kanak-kanak tersebut hanya mempunyai empat orang penonton.

Seperti yang tul4r sejak semalam, seorang peniaga b.undle ini telah menarik perhatlan netlzen disebabkan kali ini bukan orang dewasa yang menjual, tetapi sekumpulan kanak kanak.

Budak2 nih first time saya tgok live tadi pagi..jual baju bundle..dari view 3-4 orang tiba2 mendadak naik view smpai 13 rlbu orang.Dia ckp dlm live dia xpandai main game f.okus menjual ja, Allahu klo diikutkan umur2 dia masih kanak-kanak lagi yang biasanya main game tetapi berbeza pulak rajin menjual bundle.

 

Bila dia ckp ja mcm tuh terus stay dan jadi penonton live dia sampai habis..dia up sehelai2 baju sambil gayanya yang comel menyanyi dan menari,terhibur penonton tgok gayanya..kemudian ade ramai hamba Allah ni terbuka hati nak l0ck baju2 bundle dia..dia jadi lebih gembira dgn yg l0ck brgnya dlm live. Dan ada juga scr0ll fb adik joki nih,nampak rajin dia membantu seller2 lain. siapa yg dpt join live tu..mesti aut0 terhibur mcm aku. Semoga sentiasa dimurahkan rezeki adik joki. Aamiin.

Dengan 14 rlbu tontonan ketika live, 30 rlbu kongsian dibuat serta 32 rlbu komen telah dit1nggalkan rata rata terhibur dengan gelagat adik adik menjual sambil menari dan menyanyi.

Reaksi Orang Ramai

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber:Sinetron malaysia

Be the first to comment on "14 Ribu Orang T0nton Ak$i Kanak-Kanak Jual Baju Di FB Live, Memang Pandai Berniaga Sungguh!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*