Warganet tak sangka suami Ain Edruce sangat kelakar, “Selama ni ingatkan Ain je gila…”

Ketika bercinta tidak terlalu dikongsikan, nampaknya ramai semakin meminati dengan pasangan bahagia yang tidak disangka-sangka sering mengundang ramai gelak besar ini, Ain Edruce dan suami, Amirul.

Selepas mengambil keputusan untuk berkahwin pada 13 Disember 2019, Ain Edruce merupakan selebriti yang semakin meningkat naik dan tidak henti-henti menjadi perhatian kerana sikapnya yang berbeza dan sporting malah boleh dikatakan selebriti yang ‘gila-gila’.

Walau bagaimanapun, kebahagian pasangan ini semakin jelas terpancar apabila mereka berdua bakal menimang cahaya mata sulung tidak lama lagi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NURULAIN BT EDRUCE (@ainedruce)

Terbaharu pula, Ain Edruce nampaknya membuat posting khusus buat suami yang menyambut ulang tahunnya tetapi agak berbeza posting dilakukannya itu daripada pasangan yang lain apabila sempat juga dia mengvsik jejaka pilihan hatinya itu dengan memuat naik satu rakaman video lucu.

Sehingga orang ramai tidak dapat menahan ketawa dengan gelagat tidak disangka-sangka peminat Ain Edruce dimana kelihatan melalui rakaman, terdapat beberapa momen yang dirakam pelakon ini disaat suaminya melakukan pelbagai aksi lucu seperti menari, tertidur dan sebagainya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by NURULAIN BT EDRUCE (@ainedruce)

Perkongsian itu nampaknya mengejvtkan buat peminatnya apabila selama ini suami selebriti jelita ini disangka seorang yang pemalu dan berbeza dengannya tetapi ramai mulai menyangkal hal itu.

Di ruangan komen, ternyata ratusan reaksi diberikan peminat apabila mengakui turut gelak besar melihat telatah Amirul yang juga seperti Ain Edruce.

“Adoi sabo je la Ain, memang kelako la si Mirul ni…”

Ain Edruce

Ain Edruce

“Selama ni ingatkan Ain je gila, padahal sama naik ja. Hahaha”

Ain Edruce

Ain Edruce

“Hahahaha”

Screenshot_408

Screenshot_411

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Be the first to comment on "Warganet tak sangka suami Ain Edruce sangat kelakar, “Selama ni ingatkan Ain je gila…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*