Ruhainies Tak Risau Kekasih Disambar Orang

Hampir dua tahun kisah cintanya diperkatakan, bagaimanapun pelakon cantik Ruhainies belum merancang untuk mendirikan rumah tangga lagi.

Timbul ura-ura dia bakal berkahwin tahun hadapan, Ruhainies berkata dia masih mahu memberi tvmpuan kepada kerjaya memandangkan banyak komitmen kerja perlu diselesaikan.

“Saya belvm ada rancangan untuk berkahwin dalam masa terdekat sebab saya sibvk dengan penggambaran drama sehingga penghujung tahun ini.

“Seperti semua maklum, banyak kerja tertanggvh akibat C0vid-19. Jadi, apabila sudah dibenarkan menjalani penggambaran, jadual kerja saya p4dat,” katanya.

Menjalin hubungan cinta dengan seorang ahli perniagaan dikenali sebagai Mr E, Ruhainies berkata dia tidak pernah ris4u jika kekasihnya itu dis4mbar orang.

“Bagi saya, kalau itu jodoh saya, maka dia akan menjadi jodoh saya sampai bila-bila. Jadi, saya tak ris4u kalau orang kata, menunggu terl4lu lama berisik0 untuk kekasih dis4mbar orang,” katanya.

Dalam pada itu, Ruhainies berkata dia tiada perancangan untuk bertunang namvn sekiranya perlu dia tidak mahu mengambil masa lama.

“Setakat ini kami tak ada rancang mengenai pertunangan. Tapi, saya tak suka kalau nak bertunang dalam tempoh yang lama. Mungkin paling lama pun, seminggu sebelum bernikah,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Rotikaya

Be the first to comment on "Ruhainies Tak Risau Kekasih Disambar Orang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*