“Smpi Tcabut Pintu Jamban” Anak Pec4hkan Pintu Cari Mak Nak Susu Time Mak ‘Kecem4san’

Sepanjang mengasuh anak kecil, kadang-kadang memang rasa leceh bila mereka asyik ‘mengempeng’. Pantang nampak ibu nak baring atau berehat saja, confirm mula merengek nak susu kan?

Anak bangun 2 pagi mel4lak nak susu…

Baru-baru ini, seorang ibu dari Negeri Sembilan telah berkongsi detik cem4s yang dicetvskan oleh anaknya sendiri. Sekitar jam 2 pagi, budak lelaki berkenaan tersedar daripada tidur gara-gara laparkan susu.

Namun paling tak disangka-sangka, si cilik tersebut mel4lak sampai bert1ndak mencabvt sliding door sebaik tahu ibunya berada di dalam tandas.

Memandangkan baru berusia setahun setengah, dia sangat terkejvt ketika kejadian berlaku. Menurut wanita itu lagi, dia akui memang tak kunci pintu tandas setiap kali ada ‘urusan kecem4san’.

Nasib mak masuk jamban bawa handphone, boleh ambil bvkti kejadian

Posting mengenai sikap anak yang agak ‘rare’ dan mengejvtkan itu nyata dibanjiri pelbagai reaksi netizen. Selain terhibur dengan pengalaman yang ditempuhi ibu tersebut, mereka turut mended4hkan pengalaman masing-masing ‘tak tenang’ diganggu oleh anak-anak kecil setiap kali masuk ke tandas.

Malah ada juga pihak yang bersel0roh tentang si ibu yang sempat bawa phone ketika itu.

Sumber: FB Kudis Ke Panau via Anak Sepahkan Apa Hari Ini?, Kisah Dunia

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/2021/02/11/smpi-tcabut-pintu-jamban-anak-pec4hkan-pintu-cari-mak-nak-susu-time-mak-kecem4san/

Be the first to comment on "“Smpi Tcabut Pintu Jamban” Anak Pec4hkan Pintu Cari Mak Nak Susu Time Mak ‘Kecem4san’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*