[Video]Slbuk Rakam, Suami Cepat2 ‘c0ver’ Lengan lsteri Dengan Telekung Raih Pujian.

Umumnya, dalam Islam menjadi satu kewajipan buat insan bergelar suami untuk mendidik isteri dalam mentaati per1ntah dan Iarangan agama Islam. Ini termasuklah dari segi aurat.

Sebelum ini, kisah pasangan suami isteri ini pernah tular di laman media sosi4l apabila mereka diuj1 dengan kegvguran jan1n.

Walaupun impian mereka untuk menimang cahaya mata pertama tldak kesampaian, namun Nur Aisyah bersama suami, Muhd Shaiful tetap tabah dan positif dengan ketentuan tersebut.

Baru-baru ini, geIagat ‘sweet’ pasangan itu meraih perhatian warganet menerusi sebuah perkongsian mereka di aplikasi TikTok.

Dalam video berkenaan, dilihat Aisyah dan Shaiful baru selesai menunaikan solat berjemaah dan situasi itu dirakam oleh Aisyah menggunakan kamera telefon pintarnya.

Bagaimanapun, tindakan suaminya yang segera menutup lengan si isteri daripada terded4h sehingga menampakkan aurat dengan memegang kain telekung telah menar1k perhatian warganet.

Perkara itu membuatkan usahawan muda berkenaan tersenyum lebar apabila ia secara tldak langsung memperlihatkan kemesraan antara mereka berdua dan menunjukkan bahawa Shaiful merupakan suami yang baik.

Bagusnya suami Aisyah.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata warganet mengagumi sikap Shaiful yang prihatin dalan menjaga aurat isterinya. Sementara itu, ramai juga yang memuji keserasian pasangan suami isteri terbabit.

Alhamdulillah! Semoga mereka berdua saling mendidik antara satu sama lain untuk menjadi insan yang lebih baik.

Video :

Sumber: TikTok Nur Aisyah, omm

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : https://dbongkar.com/

Be the first to comment on "[Video]Slbuk Rakam, Suami Cepat2 ‘c0ver’ Lengan lsteri Dengan Telekung Raih Pujian."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*