Tular Video Pekerja J&T M0gok, B4ling Brg Pelanggan.. Skali Staff J&T Sendiri Tampil Buka Mulut, Ceritakan Prkara Sebenarnya Yg Terjadi..

PETALING JAYA- Satu video di aplikasi Tiktok tular memaparkan sekumpulan pekerja syarikat kurier, J&T Express mog0k di sebuah gudang barangan yang tidak diketahui lokasinya.

Difahamkan, mereka mog0k akibat m4salah gaji.

Video berdurasi 15 saat itu menunjukkan seorang pekerja memb4ling barangan pelanggan. Turut kedengaran beberapa pekerja yang berteri4k menunjukkan rasa tidak puas hati kepada pengurusan syarikat.

Sehingga kini tiada kenyataan rasmi dikeluarkan oleh J&T Express.

Rata-rata netiizen menyatakan mereka tidak mempunyai mas4lah sekiranya pekerja ingin m0gok namun tidak bersetuju dengan tindakan memb4ling barangan kerana ia membawa masalah kepada penjual serta meng4niaya pelanggan yang tidak bers4lah.

Staff J&T buka mulut

Diharapkan agar mas4lah ini dapat diselesaikan segera secara baik dan harmoni. Netiizen juga diharapkan tidak membuat spekul4si yang boleh mendatangkan fitn4h yg akan mengervhkan lagi keaadaan.

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber: Fb, Kosmo

Be the first to comment on "Tular Video Pekerja J&T M0gok, B4ling Brg Pelanggan.. Skali Staff J&T Sendiri Tampil Buka Mulut, Ceritakan Prkara Sebenarnya Yg Terjadi.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*