‘Macam Mana Nak Swab Pandu Lalu Kalau Bahagian Dubvr?’ – Zizan Razak

Semalam, pemerintah China mendedahkan bahawa ujian calitan dvbur adalah lebih berkesan dan tepat dalam mengesan kehadiran wabak Cov1d-19 berbanding ujian calitan tekak dan hidung.

Di Instagram, pelawak dan pelakon iaitu Zizan Razak memuat naik satu posting di mana dia tidak boleh membayangkan seandainya Malaysia mengikut kaedah yang sama dengan negara China. Agak-agak macam mana nak swab pandu lalu dekat bahagian dvbur ye?

 

“Hampir 2 hari aku terfikir. Macamana nak swab pandu lalu kalau bahagian dvbur. Biasanya artis akan record masa swab. Lepas ni artis mana yang berani record pastu post di media sosial? Pastu berapa viewers posting artis itu?”

 

Menurut Zizan, sudah dua hari dia berfikir bagaimana cara untuk melakukan swab test secara pandu lalu jika ianya dilakukan di bahagian dvbur. Tambahnya, adakah golongan artis sanggup merakam ujian swab test mereka kali ini dan berapa jumlah tontonan yang bakal diraih apabila memuat naik video tersebut.

Posting yang dimuat naik Zizan itu ternyata mencvri tumpuan netizen. Rata-rata netizen terhibur dan mula meninggalkan komen ‘kreatif’ mereka di ruangan komen tersebut.

Sumber: Zizan Razak

 

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : OhBulan

Be the first to comment on "‘Macam Mana Nak Swab Pandu Lalu Kalau Bahagian Dubvr?’ – Zizan Razak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*