[Video] Kereta Dah Parking Elok2 Tapi “Men4tang” Mana Yang Buat Sampai Macam Nie !

 

 

Hari dah lewat, ­­anda sedang mengemudi kereta anda pulang ke rumah dari kerja, dan jam ketika itu menunjukkan pukul dua belas tengah malam. Sedang anda memandu masuk ke kawasan perumahan anda dengan berhati-hati, anda menyvmpah kerana banyak kereta di kiri dan kanan anda yang diletak secara berb4haya di tepi jalan.

Anda terfikir, kenapalah mereka tak letak kereta di perkarangan rumah mereka, kan banyak tempat. Kenapa perlu menyusahkan orang lain?

Akhirnya anda hampir sampai ke rumah anda tetapi anda tersentak seketika. Rupa-rupanya ada sebuah kereta yang diletak betul-betul di hadapan pagar masuk rumah anda! Anda menghampiri kereta tersebut. Tiada pemandu di dalam dan tiada nombor telefon ditinggalkan.

Rasa m4rah menyelubungi anda. Kini anda terpaksa mencari tempat letak kereta yang lain dan tambahan pula, anda kena membuka pintu pagar anda dengan berhati-hati supaya kereta yang diletak di hadapan pagar masuk anda tidak mengalami apa-apa keros4kan. Anda melepaskan satu jerit4n yang cukup kuat, kesian anjing-anjing jiran terbangun dari tidur nyenyak mereka.

Kemudian anda bersvmpah untuk mencari satu jalan penyelesaian bagi masalah tempat letak kereta ini.

Jika anda pernah berada dalam situasi sebegini ataupun jika anda tidak dapat memandu masuk ke jalan yang dihalang kenderaan lain, anda pastinya terfikir apa yang boleh anda lakukan (penyelesaian yang sah di sisi undang-undang ya!)?

 

Adakah meletak kereta seperti gambar dibawah salah di sisi undang-undang? Tak menghalang lalu lintas langsung pulak tu kat kawasan kampung jer kut

Kereta semasa parking 

Tetapi ada satu video yang tular Di Media social kereta yang diparking tepi pagar dan kat luar rumah telah di ketuk  sampai kemek. kejadian dilapor kan berlaku pada tarikh 18 haribulan Januari 2021 pada pukul lebih kurang 630 petang.

Korang tengok gambar kat bawah nie aper jadi kat kereta tu, walau pun parking elok jer tak g4nggu lalu lintas dan tak halang pagar jiran teruk jugak lah kena .

Teruk Jugak Kereta Nie kena

Nasib baik ader CCTV dan Suspek sudah dikesan… syukur ada CCTV. Walau pun kat kampung CCTV perlu ada di setiap rumah.

Rakaman CCTV

Kenapa yang marah sangat tu……pening min memikirnya.. apa salah kereta tu

Apa Pendapat Anda? Min Tak nak Komen aper2 yea…. jangan marah yea…

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber :  https://www.hmtnws.pw/

 

Be the first to comment on "[Video] Kereta Dah Parking Elok2 Tapi “Men4tang” Mana Yang Buat Sampai Macam Nie !"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*