Hnya Jaket Pink Ditemui, TuIar Foto Jaket Yg Dipakai Anak Comel Ini Undang $ebak Ramai.

Jakarta : Baju jaket kanak kanak berwarna Pink antara barangan milik k0rban pesawat Sjy182 yang dijumpai petugas penyel4mat dilokasi jtuhnya Pesawat Sriwijaya Air SJY182.

Jaket warna pink Mickey Mouse ini milik seorang anak kecil bernama Yumna Fanisyatuzahra anak perempuan kepada Ratih Windania yang juga turut menjadi k0rban dalam tr4gedi jatvhnya Pesawat Sriwijaya Air semalam.

Perkongsian jaket Pink milik arwh Adik Yumna Fanisyatuzahra yang dijumpai dilaut mengundang kesedlhan yang teramat sangat buat semua yang mengenali keluarga ini.

Diberitakan semasa kejadian suami arwh tldak terlibat dalam lnsiden tersebut.semua gambar gambar yang dan status yang dimuat naik Ratih ada yang dikirim kan buat suaminya.

 

 

Melalui perkongsian di IG Story di Instagram, Ratih yang menggunakan akaun ratihwindania sempat mengucapkan selamat tinggaI kepada ahli keluarganya sebeIum menaiki pesawat.

 

Bye Bye keluarga semua. Kita pulang kampung dulu ya, kata wanita itu di Ig Storynya.

 

Ig Story berkenaan dimuat naik dalam temp0h 19 jam yang lalu,Sementara itu, di ruangan komen di gambar paling terbaharu dimuat naik di Instagram, dibnjiri dengan ucapan tkziah dan mendoakan keselamatan wanita itu dan anak-anaknya.

Pesawat komersial Sriwijaya Air yang terpvtus hubungan selepas berlepas dari ibu kota Jakarta menuju ke P0ntianak, disahkan terhemp4s di perairan Kepulauan Seribu, Jakarta, pada Sabtu.

 

Pesawat komersil itu dipercayai terhemp4s di sekitar Pulau Laki dan Pulau Iancang, di kawasan perairan Kepulauan Seribu.

 

Salam tkziah. Al Fatihah buat mgsa yang terk0rban.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : https://dbongkar.com/2021/01/10/jaket-anak-comel/

Be the first to comment on "Hnya Jaket Pink Ditemui, TuIar Foto Jaket Yg Dipakai Anak Comel Ini Undang $ebak Ramai."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*