Mawar Rashid Berkongsi Wajah Anak Kedua, Tapi Lain Pula Yang Dipuji Netizen

 

Siapa sahaja yang tidak mengenali dengan pelakon dan usahawan jelita ini, Mawar Rashid apabila dia kini bahagia disisi suami, Raf Yaakob dan anak mereka.

Walau bagaimanapun, baru-baru ini pula Mawar Rashid selamat bersalin anak keduanya yang mana didedahkan anak perempuan manakala nama yang diberi ialah Raden Seri Rosabella Cinta.

Pasangan ini juga sebelum ini dikurniakan seorang cahaya mata lelaki yang kini berusia dua tahun, Raden Muhammad. Lebih membuatkan orang ramai teruja juga apabila suami Mawar Rashid sebentar tadi mendedahkan wajah kedua anak mereka kepada umum dengan memuat naik dua keping foto.

 

“Baby Rose fresh from oven. My lady Mawar Rashid, you’re such a strong mommy. You endure the labour pain so well. No epidural, no pain killer and no laughing gas whatsoever. Natural.

“You got what you always wanted. A pure natural birth, just like when you had with Rafael.” Ujarnya disamping meluahkan rasa bangga dengan isterinya.

 

135792107_393447351739990_1668115220443325508_n

Menerusi ruangan komen di perkongsian foto mendedahkan wajah anak kedua Mawar Rashid itu mendapat ribuan tanda suka dalam masa yang sekejap.

Selain apa yang membuatkan peminat memuji Mawar Rashid juga apabila dia ketika bersalin anaknya itu dia dilihat memakai sarung tangan sehingga menjadi inspirasi buat peminat.

 

“So inspired… isteri solehah”

Mawar Rashid anak kedua

“Alhamdullilah”

Mawar Rashid anak kedua

“Tahniah…”

Screenshot_113

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : HCL

Be the first to comment on "Mawar Rashid Berkongsi Wajah Anak Kedua, Tapi Lain Pula Yang Dipuji Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*