MV Baharu Ayda Jebat Bikin Peminat Tak Keruan

 

Ketika lirik video lagu Parah nyanyian Ayda Jebat dilancarkan pada 12 Disember lepas, pelbagai kecaman diterima oleh penyanyi kecil molek itu.

Sehinggakan ada yang mengatakan bahawa Ayda kelihatan ‘tenggelam’ apabila kewujudannya telah diketepikan kerana penari latar lebih menyerlah berbanding dirinya.

Namun pada 29 Disember lalu, Music Video lagu Parah telah dilancarkan di laman YouTube Ayda Jebat sendiri sehingga berjaya membuatkan peminat terpukau dengan penampilan serta konsep yang ditampilkan di dalam lagu ini.

Ayda menggabungkan beberapa elemen pakaian kali ini sekaligus membuatkan MV ini saling tidak tumpah setaraf antarabangsa.

Ramai turut memuji keberanian Ayda serta berpuas hati dengan comeback yang dilakukan olehnya selepas beliau berehat seketika semenjak kali terakhir muncul dengan lagu Mana Ada Hati sekitar tahun 2019 yang lalu.

Sumber foto: Instagram Ayda Jebat

 

YouTube channel Ayda Jebat

 

YouTube channel Ayda Jebat

 

Untuk pengetahuan, pengarah disebalik MV Parah ialah Nabil Mahir iaitu tunang Ayda sendiri dan disebabkan itu mereka berdua bertungkus lumus bekerjasama menghasilkan lagu ini.

Tahniah Ayda dan team!

 

Sumber video dan foto: YouTube channel Ayda Jebat dan Instagram Ayda Jebat

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : HotFM

Be the first to comment on "MV Baharu Ayda Jebat Bikin Peminat Tak Keruan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*