J3n4zah Bakal P3ngantin Ditemukan

 

MARANG:  Ma.yat bakal pengantin yang dikhuatiri l3mas di Pantai Kelulut tiga hari lepas ditemukan di Pantai Alur Tuman, hari ini. 

J3n4zah Naim Hariri Kamaruddin, 31, dari Bandar Tun Razak di Kuala Lumpur ditemukan pasukan peny3lamat pada pukul 8.55 pagi iaitu kira-kira tiga kilometer dari lokasi dia dilaporkan hil4ng. 

Ketua P0lis Daerah, Deputi Superintenden Mohd. Zain Mat Dris berkata, penemuan j3n4zah itu disahkan bapa mangsa menerusi proses pengecaman berpandukan beberapa identiti pada j3n4zah. 

 

“j3n4zah dalam keadaan sempurna dan tiada apa-apa kecederaan, semuanya cukup sifat

“Saya bersama empat pasukan penyelamat menemukan j3n4zah mangsa terdampar di atas pasir pantai kira-kira tiga kilometer dari lokasi l3m4s,” katanya dalam sidang akhbar di lokasi kejadian. 

 

KERETA p0lis membawa m4yat Naim Hariri Kamaruddin yang ditemukan di Pantai Alur Tuman di Marang, Terengganu – PUTRA HAIRRY ROSLI

Naim Hariri dijadualkan melangsungkan pernikahan dengan pasangannya, Fatin Nabila Huda Ismail, 27, di Masjid Kampung Surau Haji Mat Zin di Bukit Payung di sini, pada pukul 10 pagi semalam.

Dalam kejadian kira-kira pukul 6.40 petang itu, m4ngsa dikatakan mandi seorang diri di pantai sebuah resort di Kelulut manakala adiknya, Siti Nur Atiqah berada di tepi pantai. 

Kejadian itu disedari adiknya selepas melihat mangsa terkapai-kapai dan menjerit meminta tolong sebelum diha.nyutkan arus ombak.

Mohd. Zain berkata, m4y4t Naim Hariri dibawa ke Hospital Sultanah Nur Zahirah (HSNZ) di Kuala Terengganu untuk tindakan lanjut dan operasi mencari dan menyelamat ditamatkan pukul 11 pagi. 

Katanya, 0perasi diteruskan bagi meny3lamatkan seorang lagi m4ngs4 yang lem4s di Pantai Jambu Bongkok di daerah sama.  – UTUSAN ONLINE

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : Utusan Online

Be the first to comment on "J3n4zah Bakal P3ngantin Ditemukan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*