[VIDEO] Syifa Melvin Bantu Gadis 0KU, Men4ngis Saat Pertama Kali Boleh ‘Dengar’

 

Jika sebelum ini, nama Syifa Melvin pernah terpalit dengan pelbagai kontroversi terutamanya apabila dia did4kwa mengh1na penduduk setinggan.

Terbaru, netizen memberikan pujian buat pelakon dan model tersebut kerana dia telah membantu seorang gadis orang kel4inan up4ya (0KU) untuk mendengar buat kali pertama. Terbaik!

Kalau sifat Maani kita ada 7, dia ada 5 ja. Tapi dia cembvru dengan kita yang boleh dengar dan bercakap. Tapi sebenarnya kita yang patut cembvru dengan dia sebab tak perlu dengar benda yang tak elok dan cakap benda yang sia-sia. Hari ini kami berjaya bawa Nabila pergi buat alat pendeng4ran yang InshaAllah boleh membantu dia untuk dapat hidup yang berkualiti.

Sebak teriak tadi bila dia pakai hearing a1d tadi, panggil nama dia terus dia r3spond Allahuuu. Nabila anak istimewa betul. Walaupun pendengaran dan tak boleh bercakap, tapi dia setia bersama kekasih. Apa alasan kita yang sempurna ni? Tak pernah meminta minta tapi guna segala yang diberi Allah swt untuk bantu keluarga, MashaAllah sayang.

Di Instagram, Syifa memberitahu bahawa Nabila seorang stok1snya yang rajin dan aktif dalam menguruskan perniagaannya. Namun begitu, Nabila tidak sama seperti insan lain kerana dia tidak boleh mendengar dan bercakap. Susulan daripada itu, Syifa telah membawa gadis yang berasal dari Baling, Kedah itu untuk memakai alat pendengaran.

Niat bantu mereka yang memerlukan

Menerusi sebuah video TikTok pula, Nabila dilihat sebak dan tidak dapat menahan air mata apabila buat kali pertama dia boleh mendengar namanya dipanggil setelah memakai alat bantvan pendengaran berkenaan. Meninj4u di ruangan komen, rata-rata netizen terharu dan memuji usaha murni Syifa dalam membantu gadis berkenaan setelah 20 tahun menjalani hidup tanpa pend3ngaran.

Sumber: Syifa Melvin

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SM (@syifamelvin)

 

 

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : OhBulan!

Be the first to comment on "[VIDEO] Syifa Melvin Bantu Gadis 0KU, Men4ngis Saat Pertama Kali Boleh ‘Dengar’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*