Jururawat pula tampil d4kwa jadi mngsa pendakwah selebriti

(Foto sekadar hiasan)

SHAH ALAM – Seorang lagi wanita tampil membuat laporan polis di sini semalam berhubung dak-waan kes se-ksual membabitkan seorang pendakwah selebriti.

Wanita berusia 26 tahun yang bekerja sebagai jururawat swasta di Kuala Lumpur mendak-wa menjadi mngsa pada Disember tahun lalu selepas mula berkenalan dengan sus-pek pada Mac 2018.

Ketua Polis Selangor, Datuk Noor Azam Jamaluddin berkata, susulan laporan yang dibuat wanita itu, setakat ini pihaknya telah menerima sembilan laporan polis.

“Kita masih lagi menjalankan sia-satan dan akan lihat dari semua sudut dengan mengumpul maklumat berkaitan.

Polis jangka lebih ramai mngsa pendakwah selebriti tampil

“Polis akan menjalankan sia-satan dengan adil dan semua maklumat yang diperoleh akan dirujuk kepada pihak Timbalan Pendakwa Raya untuk keputusan lanjut,” katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan Balai Polis Sri Muda, Seksyen 25 Shah Alam hari ini.

Ketika ditanya modus operandi suspek, Noor Azam berkata, m4ngsa dan suspek berkenalan di media sosial sebelum berpura-pura mengajak mngsa keluar makan hingga dibawa pulang ke rumahnya.

Beliau berkata, siasatan lanjut masih dijalankan dan sus-pek kini masih dalam perintah reman sehingga Jumaat.

Semalam, suspek yang juga bekas peserta realiti keagamaan itu dire-man lima hari sehingga Jumaat ini bagi membantu sia-satan polis berhubung dua laporan polis dibuat terhadapnya di Petaling Jaya atas dakwaan mero-gol, menca-bul dan melakukan se-ks luar tabii.

Polis Petaling Jaya sebelum ini menjalankan sia-satan kes mengikut Seksyen 376 Kanun Kes-eksaan (mer-ogol), Seksyen 377C Kanun Kesek-saan (se-ks luar tabii) dan Seksyen 354 Kanun Kes-eksaan (menca-bul).

Polis daerah Petaling Jaya membuat permohonan re-man ke atas sus-pek bagi membolehkan sia-satan dijalankan berhubung dua laporan polis terhadap sus-pek pada 29 dan 30 November lalu.

Laporan polis pertama dibuat di IPD Petaling Jaya pada 29 November lalu oleh seorang wanita berusia 22 tahun yang juga pelajar kolej swasta atas dak-waan dica-bul dan dipa-ksa melakukan se-ks oral oleh sus-pek di sebuah rumah di Damansara Perdana di sini.

Laporan polis kedua dibuat pada 30 November lalu di Balai Polis Damansara oleh seorang guru wanita berusia 22 tahun atas dakwaan diro-gol oleh suspek juga di sebuah rumah di Damansara Perdana.

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : Sinar

Be the first to comment on "Jururawat pula tampil d4kwa jadi mngsa pendakwah selebriti"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*