Wani Chomel Masuk W4d, Paru-paru Dij4ngkit1 Kum4n

Gadis yang mempunyai masalah obe3iti, Wani Chomel dimasukkan ke Hospital Putrajaya sekitar jam 9 pagi tadi akibat kesukaran bernafas.

Wani atau nama sebenarnya Nurul Airawani Nazira Ibrahim, 23, dibawa ke hospital selepas mengadu s3sak n4fas, s4kit perut dan munt4h teruk.

Wakil Wani yang dikenali sebagai Aishah ketika dihubungi berkata, gadis tersebut kini di bawah pemantauan doktor  selepas disahkan mengalami j4ngkitan kum4n di paru-paru.

“Wani terus dikejarkan ke bahagian kec3masan sebaik tiba di hosp1tal. Wani mengadu s4kit perut sejak malam tadi dan dia mengalami munt4h teruk.

“Pagi tadi dia kata s3sak naf4s dan kami terus bawa ke hospital. Saya teman Wani sejak jam 9 pagi tadi dan sudah berjumpa dengan d0ktor yang merawat Wani.

“Beliau mengesahkan paru-paru Wani terkena j4ngkitan kum4n. Wani akan dit4h4n di w4d untuk rawatan lanjut dan menjalani pemeriksaan terperinci termasuk di bahagian perut.

“Doktor bimbang jika ada j4ngkitan kum4n di bahagian tersebut kerana tidak ada rawatan susulan selepas pemb3da.han dilakukan,” katanya kepada Gempak.

Dalam pada itu Aishah memohon orang ramai mendoakan kesihatan Wani dan berharap agar gadis comel tersebut pulih seperti sediakala.

“Ibu Wani di kampung pun kurang sihat, doakan Wani ya supaya dia pulih dan sihat.

“Wani pun tidak tahu bila akan keluar dari w4d, kami sudah tidak boleh bertemu dengan dia, atas nasihat doktor,” katanya.

Terdahulu Wani bersama pasukan Gempur mengadakan sidang media mend4kwa di4niaya pengasas k0sm3tik.

Wani mendakwa berasa tertipu selepas tidak mendapat sebarang faedah dan bayaran seperti yang dijanjikan.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: Gempak

Be the first to comment on "Wani Chomel Masuk W4d, Paru-paru Dij4ngkit1 Kum4n"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*