“Sahabat, Aku Datang Lagi..” Hafiz Mahamad Rentas Negeri Untuk Bertemu Sahabat Yg Kini Ten4t Di Kelantan

Instafamous dan usahawan terkenal Hafiz Mahamad sanggup merentas negeri untuk bertemu dengan sahabat baiknya yang kini ten4t di Kelantan.

Sahabat aku datang lagi tapi bukan seorang. Aku kumpul semua sahabat kita yg dulu kembali bersama untuk ziarah kau di hospital.

Sahabat, Aku datang lagi

Bila saya dpt tahu dia tenat & kritikal. Hati ni, Ya Allah. Saya sedih, dia sahabat yg baik sangat. Tak boleh lupa kenangan yg ada selama ni

Sahabat tak sedarkan diri & gagal bernafas. Sekarang, dia bernafas dengan bantuan (ventilator) tebvk dileher (tracheostomy). Sampaikan nak kena ambil air tulang belakang, keadaan dia mmg sangat kr1tikal & berada dalam 1CU sekarang

Saya taknak menyesal, saya berada dengan dia waktu dia sihat, sakit & sekarang saya nak juga ada dengan dia

Harini, Saya beli flight ticket untuk semua & buat swab test. Saya kumpul kan sahabat baik 2 orang lg yg pernah bersama & terbang ke Kelantan

Semua kerja & jadual saya minggu depan saya tangguhkan. Saya taknak menyesal & sedih. Dia banyak support saya selama ni, biarlah waktu yg ada ni. Saya bersama dia insyaAllah

“Andai kata masa dia tiba”

Izin kan suara aku, suara yg terakhir yg akan bisikkan kalimah Allah ditelingamu. Aku nak kau tau, aku selalu ada dengan mu “sahabat”

 

Antara kata2 dan doa dari netizen:

 


Pernah tular baru-baru ini Hafiz sanggup tinggalkan segala kerjanya hanya semata-mata kerana sahabatnya jatuh sak1t dan bergegas ke Kelantan untuk membantu sahabatnya. Beliau jugalah yg membawa sahabatnya ke hospital.

Beliau juga telah membeli kerusi roda dan hantar sendiri kepada sahabatnya pada bulan lepas. Kerana pandemik wab4k kini sukar buat beliau untuk kesana kerana PKPB.

Janji Hafiz untuk setia menjaga sahabatnya itu sampai bercer4i ny4wa dari badan.

“Aku sayang pada sahabat, sebab Allah yang wujudkan rasa rindu, pengorbanan ini & cinta dalam hati ini untuk sahabat.

Sumber: Instagram @hafiz_mahamad Via Media Kita

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : http://trendinggiler.pw/

Be the first to comment on "“Sahabat, Aku Datang Lagi..” Hafiz Mahamad Rentas Negeri Untuk Bertemu Sahabat Yg Kini Ten4t Di Kelantan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*