Netizen selar marketing sampah produk ini sebab siap tayang benda yang tak sepatutnya

Sekarang ini terlalu banyak lambakan produk kesihatan dan kecantikan di pasaran dan media sosial. Sebagai seorang pengguna bijak, diharap kita semua tidak mudah tert1pu dengan pelbagai kaedah promosi melampau sesuatu produk.Dah banyak kali kita lihat, produk-produk lokal yang viral kat media sosial ni telah menggunakan teknik bervnsur lucaahh demi mendekati pembeli.

Terang-terang teknik marketing macam ni memang jijik, tapi yang masih ada produk lokal buat iklan macam ni. Terbaru viral di Facebook ialah sejenis produk ‘pembersih alat sulit wanita’ yang katanya buat iklan dengan menyelitkan unsur-unsur tidak sen0noh.Teruk benar pemikiran kejar duit, kejar dunia sampai g4dai m4ruah diri, maruah keluarga.Tak malu ke anak nanti bila dia ke sekolah kawan-kawan pakat kata,

“Mak dia pernal buat onar dalam Facebook. Mak dia la buat video tak senonoh dan post kat story Facebook hanya untuk jual produk”.Demi wang, demi lariskan produk, tak sangka ada orang sanggup buat begini.

Sungguh tak masuk akal.Begitylah kata-kata orang ramai apabila tular satu video jual produk pembersih alat sulit wanita. Memang tiada masalah jual produk sebegitu, asalkan ada kelulusan. Akan tetapi cara wanita ini promosi produk ini siap tunjuk deo cara guna, agak tidak sesuai untuk tontonan umum khususnya kita di Malaysia.

Rata-rata netizen yang tengok iklan ni memang terkejut gilalah dan terasa malu dengan tindakan wanita yang ada di dalam iklan tersebut.

Kalau netizen yang tengok ni pun malu… haih apa agaknya perasaannya dalam video tu. Selamber je buat perkara tidak sen0noh ni kat media sosial.

Sementara itu, rata-rata pengguna media sosial mengecam tindakannya dan wanita supaya insaf dan bertaubat.Setiap pekerjaan asalkan dengan cara yang halal pasti ada berkatnya.Amalkan cara hidup sihat dan belilah produk yang diyakini selamat. Semoga bermanfaat.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : https://mediabawang.net/

Be the first to comment on "Netizen selar marketing sampah produk ini sebab siap tayang benda yang tak sepatutnya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*