Gadis Ini Beritahu Kenapa Ibu Bapa Tidak Bagi Buat Report Selepas Dia Dir0gol

“Saya tiada kekuatan untuk membuat laporan polis sebelum ini kerana takutt selepas dlugut,” kata seorang wanita berusia 23 tahun yang mend4kwa menjadi mngsa r0gol pendakwah muda seperti yang tular di media sosial, baru-baru ini.

Wanita yang dikenali sebagai Mia (bukan nama sebenar) itu berkata, antara sebab lain dia tidak membuat lap0ran ketika itu adalah kerana ibu bapanya tidak mengizinkan.

“Pendakwah terbabit pernah ugutt nak samann jika saya buka mulut atau membuat lap0ran polis. Ibu bapa juga tidak benarkan saya membuat lap0ran polis kerana malu jika perkara ini menjadi kec0h dan diketahui ramai.

“Namun, selepas mendapat sok0ngan dan bantuan daripada beberapa pihak, saya beranlkan diri untuk membuat laporan polis, Rabu lalu,” katanya ketika dihubungi Harian Metro, hari ini.

Menurutnya, dia berharap lap0ran yang dibuat dapat menegakkan keadilan selepas melalui pelbagai derlta dalam hidup.

“Saya berharap selepas ini keadilan dapat ditegakkan sekali gus membayar semula derlta yang pernah saya alami sebelum ini.

Sedikit sebanyak dapat melegakan hati selepas memendamnya sekian lama,” katanya.Terdahulu, Harian Metro melaporkan seorang pendakwah selebrlti ditahann polis malam tadi bagi membantu slasatan kes dkwaan mer0gol seorang gadis di Shah Alam, Selangor, tahun lalu.

Svspek berusia 25 tahun itu ditahann kira-kira jam 11 malam selepas tampil memberi keterangan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Shah Alam.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Baharudin Mat Taib dipetik sebagai berkata, pihaknya menerima lap0ran mngsa berusia berhubung perkara itu, semalam.Katanya, mngsa dipercayai keluar dengan svspek yang dikenali menerusi Instagram pada 11 September tahun lalu.

Sumber : HMetro/WanitaGambarHiasan

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Trenster Network

Sumber : http://www.awatttsyeikhh.com/

Be the first to comment on "Gadis Ini Beritahu Kenapa Ibu Bapa Tidak Bagi Buat Report Selepas Dia Dir0gol"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*