Gara2 Makan ‘Wet Food’ Sahaja, Kucing ni dipanggil Azwan Ali. Sekali Diva AA masuk komen

 

Meskipun usianya kini sudah menganjak 54 tahun, pengacara sensasi Azwan Ali berkata usia semakin meningkat bukan alasan untuk dia berubah daripada terus mengeluarkan kata-kata ke-sat kepada individu tertentu.

Menurutnya, dia hanya bersikap sedemikian atas beberapa sebab sahaja dan kepada mereka yang layak menerima makiannya. Katanya lagi, meskipun sudah berada di penghujung usia dia akan tetap bermulut la-ncang.

“Umur bukan penghalang, Diva mengeluarkan kata-kata bisa hanya untuk mereka yang selayaknya! Walaupun aku bertongkat nak tunggu masuk ku-bur pun… aku akan hamu-n kau!…” katanya kepada mStar Online.

Dalam perkembangan terkini, seorang peminat kucing berkongsi kisah seekor kucing yang hanya mahukan makanan jenis ‘wet food’ sehingga mengelarkan kucing tersebut dengan nama Azwan Ali sebab berlagak diva

 

Seperti biasa tweet lelaki tersebut telah tular menyebabkan Azwan Ali tampil megulas

“SEE MY LEVEL ?! KUCING CUMA KEDARAH WET FOOD DICOP DIVA AA ?! CLASSSS GITEWW ?! PRESTIGE ?! BUKAN SENGKEK MCM NGKO ?!”

Dalam pada itu, Azwan meluahkan rasa syukur produk minyak angin Diva See My Level keluarannya berjaya mendapat tempat dalam kalangan pengguna.

Katanya lagi, minyak yang dikeluarkan itu ditujukan khas kepada haters yang tidak pernah berhenti mengecam.

Azwan Ali  Pernah Ma-ki, Hambur Kata-Kata Ke-sat Pada Kucing

Sebelum ini Pengacara popular Azwan Ali tampil membuat permohonan maaf terbuka ekoran tindakannya mem-aki dan menghamb-urkan kata-kata ke-sat terhadap haiwan peliharaannya itu baru-baru ini.

Jelas Azwan, video yang dirakamkannya itu sekadar gurauan dan tidak berniat lain.

“Saya dengan ini memohon maaf secara terbuka kepada Persatuan Haiwan Malaysia & pencinta kucing ekoran vieo terlepas pandang semalam.

“Sebenarnya video itu bersifat gur-auan semata-mata dan tidak berniat sama sekali atas apa jua sebab lain.

“Saya telah pun mema-damkan video itu di semua platform media sosial,” katanya menerusi akaun Twitter pada Isnin.

Terdahulu, Azwan merakamkan sepotong video berunsur nasihat berkaitan PKPB (Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat) kepada kucing-kucingnya sambil memegang pengelap ha-buk.

Bagaimanapun, video terbabit mengundang rasa ku-rang senang dalam kalangan pencinta haiwan hingga ada pihak yang membuat ad-uan.

“Ha-mun hai-wan walau untuk apa niat dan tujuan sekali pun bakal mengundang keta-kutan dan stre-ss terhadap hai-wan.

“Kucing tidak akan dapat mesej daripada ma-ki hamu-n begini. Ia bakal meme-ranjatkan dan mena-kutkan kucing. Kata cacian, hamun dan maki-an secara jer-kah begini tidak sesuai dihambu-rkan kepada binatang seperti kucing walau tujuannya adalah pendidikan.

“Suara ma-ki ham-un ini disyaki suara seorang artis tanah air yang biasa membuat video berunsur nasihat melalui video provo-kasi dengan bahasa ke-sat dan kata maki-an.

“Ingin diingatkan perbuatan menak-utkan haiwan adalah satu kes4lahan Terrifies bawah Seksyen 29 (a) Akta Kebajikan Haiwan 2015 (Akta 772) dan Seksyen 44 (1) Akta Binatang 1953 (Pindaan 2013).

“H-ukuman menanti pelaku yang mem-aki haiwan adalah sama seperti menced-erakan atau membu-nuh haiwan dengan sengaja.

“Satu aduan akan dikemukakan untuk siasatan dan tin-dakan pihak berkuasa,” maklum Persatuan Haiwan Malaysia menerusi akaun Facebook mereka pada Ahad.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: http://trendingsangat.pw/

Be the first to comment on "Gara2 Makan ‘Wet Food’ Sahaja, Kucing ni dipanggil Azwan Ali. Sekali Diva AA masuk komen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*