Lepas rambut Aeril Zafrel ‘sado’ pula, penampilan kacak makin dipuji

 

Pelakon dan usahawan popular yang kini berusia 31 tahun iaitu yang dikenali sebagai Aeril Zafrel atau nama sebenarnya Suhairil Sunari sering sahaja tular dilaman sosial. Bukan kerana bakat lakonan mahupun kejayaannya dalam bidang perniagaan sahaja yang membuatkan orang ramai seronok mengikuti perkembangannya.

Malah, sikap suami kepada pelakon jelita Wawa Zainal ini juga disenangi peminat dan warganet berikutan dia juga sangat aktif dilaman sosial dengan pelbagai posting lucu daripada pelakon filem Hanya Aku Cinta Kau Seorang.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ok lepas ke ikat??

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

Kini dia juga dilihat tampil dengan imej baru dimana rambutnya juga sudah mulai panjang paras bahu dan hal itu membuatkan dia menerima pelbagai reaksi positif dan ternyata, posting dia bersama isterinya ini juga menjadi perhatian.

Sekali gus menerima pujian ramai apabila dilihat dia mulai membina badan dan kelihatan sado membuatkan pelakon ini semakin dipuji. Mana tidaknya, sudahlah rupa kacak kini bina badan pula.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Gym partner @w4w4_zainal Aku harap brader belakang tu setel la masalah dia 😆

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

Menerusi perkongsian video ini juga, gelagat Aeril Zafrel yang dimuat naik menerusi Instagram yang mempunyai 4.8 juta followers ini turut meraih ribuan tontonan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Come here girl…

A post shared by AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel) on

Melalui posting, penampilan terkini Aeril Zafrel membuatkan dia bertambah dipuji peminat dan warganet selain perkongsiannya itu juga mendapat ribuan tanda suka daripada pengguna Instagram.

“Dahlah hensem, sado pulak tu”

“Hensem sado”

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber:HCL

Be the first to comment on "Lepas rambut Aeril Zafrel ‘sado’ pula, penampilan kacak makin dipuji"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*