“Suara Awak Sumb4ng, Lebih Baik Awak Pengs4n “– Ajai Bagi Markah Hafiz Zainal TerIampau Rendah

Hari ini adalah konsert pertama Big Stage 2020. Kebanyakkan perserta memilih lagu sendiri untuk dipersembahkan kepada penonton.

Big stage menampilkan 5 juri iaitu 3 juri tetap dan 2 Juri jemputan.

Juri Tetap di wakili oleh Faizal Tahir, Dayang Nurfaizah dan Ajai. Manakala Juri Net1zen untuk minggu ini adalah Neelofa. Dan juri jemputan adalah Hael Husaini.

ViraI di media sosial, Juri tetap ajai telah mengund4ng kec4man net1zen setelah memberi komen yang agak meIampau dan kurang aj4r.

Ramai yang tidak setuju dengan komen beliau terhadap Hafiz Zainal. Ujar net1zen, Hafiz Zainal masih baru lagi.

“Persembahan awak sumb4ng. Dari awal key sumb4ng. Baik awak pengs4n jer” – Komen Ajai terhadap Hafiz Zainal yang menyanyikan lagu english Fly Me to the Moon.

Rata-rata net1zen merasakan markah 2 yang diberikan agak terIampau rendah. Persembahan Hafiz Zainal tidaklah setervk seperti mana telinga ajai mendengar.

Ramai net1zen menasihati Ajai supaya berfikir sebelum mengeluarkan krit1kan terhadap perserta Bigstage 2020. Beri krit1kan membina supaya persembahan mereka akan diperbaiki lebih baik.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: KL Press

Be the first to comment on "“Suara Awak Sumb4ng, Lebih Baik Awak Pengs4n “– Ajai Bagi Markah Hafiz Zainal TerIampau Rendah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*