“Saya Dim4ki…”- Elizad

Pelakon dan pengacara Elizad Sharifuddin ber4ng apabila menerima kata-kata cac1ian dan mak1ian oleh pengikut akaun Instagram (IG) miliknya gara-gara tidak membalas komen di laman sosial.

Menurut Elizad dia tidak menyangka pengikut IGnya boleh bertindak sedemikian sedangkan dia tidak berniat untuk menyak1iti hati sesiapa.

“Saya terkejut bila dia boleh keluarkan kata-kata begitu hanya gara-gara saya tidak membalas komennya.

“Memang saya seorang yang rajin melayan peminat di laman sosial jika ada kelapangan saya balas komen-komen mereka. Cuma mungkin saya ada terlepas pandang.

“Saya tiada niat untuk menyaki1ti sesiapa dan cuba bersikap adil,” katanya.

Penyampai Sinar itu berkata kepada Astro Gempak selepas diminta menjelaskan mengenai entri di IG Story miliknya yang meluahkan rasa mar4hnya itu.

Namun, Elizad berharap perkara ini tidak berulang dan menasihati semua termasuk pengikut laman sosialnya supaya memahami keadaannya sebagai pelakon, pengacara dan penyampai radio Sinar FM.

“Saya harap selepas ini jika saya tidak membalas komen atau mesej di di IG , malah di aplikasi Whatsapp sekalipun jangan sesekali mar4h atau tidak berpuas hati.

“Cubalah berfikir baik-baik sahaja. Orang lain pun ada kerja lain juga. Macam saya mananya sibuk bekerja, dengan berlakon dan mengacara lagi.

“Lagipun siapa lah saya. Saya pun manusia biasa. Janganlah sampai kena m4ki-m4ki macam ni,” katanya lagi.

Elizad juga kini mengacarakan program Apa Ada Dengan Dot Dot yang ditayangkan setiap hari Jumaat jam 9 malam di Astro Ria.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: GEMPAK

Be the first to comment on "“Saya Dim4ki…”- Elizad"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*