Dik3cam ‘s3ngkek’ sebab guna barang Neelofa. Follower Ameera Khan hent4m balik “si kaki k3cam”..

Adik kepada selebriti terkenal Neelofa yang dikenali sebagai Ameera Khan atau turut sinonim dengan panggilan Little Miss Khan (LMK) merupakan salah seorang personaliti media sosial yang cukup popular.

Sebut saja namanya, pasti ramai yang sudah mengenalinya dimana menerusi laman Instagram juga dia mempunyai 1.2 juta pengikut. Dia yang sering mencvri tumpuan warganet kerana perkongsian foto-foto dengan pelbagai gaya menarik membuatkan dia menerima ribuan tanda suka daripada peminat dan pengikut.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

wish i was in London wearing this outfit ⁣🤎 ⁣ @burberry #burberry

A post shared by Ameera Khan (@littlemisskhan) on

Walau bagaimanapun, apa yang mencvri tumpuan warganet sejak kebelakangan ini apabila ramai terhibur dengan gelagat comel dua beradik berkenaan dilaman Instagram.

Ini kerana, ternyata dalam pemakaian Ameera Khan ada yang dia memakai baju dan beg tangan milik kakaknya. Neelofa yang dilihat beberapa kali meninggalkan komen, ‘my bag, my shoes, my baju’ membuatkan warganet terhibur.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

i guess we’re having pasta for dinner ⁣⁣ ⁣⁣ ⁣⁣ @heymotherchuckers

A post shared by Ameera Khan (@littlemisskhan) on

Menerusi perkongsian terbarunya ini, Neelofa turut meninggalkan komen sebegitu terhadap adiknya lalu mencuit hati netizen dimana sememangnya perbuatan rembat pakaian milik adik-beradik merupakan perkara yang sering dilalui adik-beradik perempuan.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

can i live in this forever? @heymotherchuckers

A post shared by Ameera Khan (@littlemisskhan) on

Jadi perkara berkenaan dianggap normal, namun tidak disangka-sangka tindakan Ameera Khan menggunakan barang milik Neelofa dikritik seorang pengguna Instagram dengan menggunakan perkataan sengkek.

Pengikut Instagram Ameera Khan tidak tinggal diam lalu memberitahu ia bukanlah sengkek namun ia sememangnya perkara biasa antara adik-beradik perempuan dan komen tersebut turut dibidas warganet.

“Bukan sengk3k… ni memang selalu terjadi…”

Neelofa

Neelofa

Neelofa

Screenshot_459

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: HCL

Be the first to comment on "Dik3cam ‘s3ngkek’ sebab guna barang Neelofa. Follower Ameera Khan hent4m balik “si kaki k3cam”.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*