“Saya Nek4d!!! Saya Tidak Akan Berdiam Diri” – Zarina Anjoulie

Pelakon, usahawan dan selebriti media sosial, Zarina Anjoulie Lavocah membuat keputusan untuk melantik firma perhubungan awam Saiful Ridzuan bagi membantu melindungi jenama perib4di, imej dan reputasinya.

Pelantikan itu juga antara lain untuk melindung1nya daripada anc4man undang-undang yang diterima dari pihak tertentu dalam industri hiburan.

Menurut Zarina, dia memutvskan untuk menggunakan kepakaran Saiful Ridzuan  setelah menilai ris1ko kr1sis undang-undang yang terbaru ini.

Menurutnya, firma PR tersebut dilantik untuk membantu bagi kris1s sam4n yang dimulakan oleh Fara.

“Kes sama tersebut sebenarnya masih dalam proses dan masih lagi berjalan. Belum lagi ada keputusan,” katanya kepada Gempak.

Zarina Anjoulie tuntut pampasan RM4 juta! | Harian Metro

Jelas Zarina, dia tidak akan berdiam diri lagi kerana semua pihak harus mengetahui kebenaran mengenai kris1s ini.

“Saya mempunyai tugas profesional untuk membersihkan nama saya untuk mencerahkan keadaan dengan berkongsi apa sebenarnya yang berlaku dan meminimumkan kerosakan setelah reputasi saya terc3mar,” katanya.

Terdahulu Pelakon dan model, Fara Mendoza, menf4ilkan sam4n malu terhadap Zarina pada Januari lalu di Mahkamah Tinggi Seremban, Negeri Sembilan.

Peguam Fara, Muhammad Akram Datuk Dr Abdul Aziz berkata, antara tuntutan dibuat memohon perintah lar4ngan atau injuksi mahkamah bagi menghalang sebarang kenyataan fitn4h tidak terus dik3luarkan Zarina terhadap Fara.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: Gempak

Be the first to comment on "“Saya Nek4d!!! Saya Tidak Akan Berdiam Diri” – Zarina Anjoulie"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*