Hanya terima nafk4h RM300 sebulan dari suami – “Aku tidak perlu kem3wahan, m4ti tak bawa apa-apa” -Inul Daratista

SETELAH lebih 25 tahun mendirikan rumah tangga dengan Adam Suseno, penyanyi Inul Daratista mengakui rumah tangga mereka juga divji dengan pelbagai cab4ran dan duga4n.

Menerusi laman Instagram, Inul berkata alam perkahwinan mengajarnya banyak perkara termasuklah melalui kehidupan sus4h dan senang bersama.

Penyanyi lagu Goyang Inul ini turut mended4hkan meskipun dia bergelar artis popular, namun hanya menerima nafkah sekitar RM300 sebulan daripada suami.

Luahan Inul di Instagram menarik perhatian pengikut.

“Kamu dulu kacak sayang… sekarang sudah tu4, makin bot4k dan gayamu tak seg4gah dulu. Macam mana aku boleh bert4han denganmu?

“25 tahun kita bersama. Bahagia? Oh tentu tidak konsisten, bayangkan mengharungi hidup bersamamu bukan hal mud4h. Gelomb4ng, b4dai, p3tir sudah aku hadapi! Jodoh? Takdir? Boleh jadi… menerimamu dalam sus4h dan senang, kaya dan m1skin, setia dalam cinta kasih sampai m4ti.

“Walaupun tidak beri nafkah banyak… walaupun cuma sejuta lebih rupiah atau kurang sedikit, aku anggap itu berkat… aku anggap diriku isteri orang biasa yang sejuta cukup buat sebulan, ikhlas menerima,” tulisnya.

Inul bersama suami Adam dan anak mereka Ivan.

Sementara itu, Inul berkata kerja keras yang dilakukan bukan untuk dirinya atau suami, tetapi untuk anak tunggalnya, Yusuf Ivander Damares.

Ini kerana dia enggan anak lelakinya itu menjalani kehidupan yang sus4h seperti yang dilalui ketika kanak-kanak dahulu.

“Suamiku… kita sudah tua, mengejar mimpi nyata buat si kecil saja. Aku tidak perlu kemew4han sebab m4ti nanti tak bawa apa-apa.

“Hanya buat Ivan biar hidupnya tak sus4h seperti zaman kita dulu,” ujarnya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: mStar

 
 

Be the first to comment on "Hanya terima nafk4h RM300 sebulan dari suami – “Aku tidak perlu kem3wahan, m4ti tak bawa apa-apa” -Inul Daratista"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*