Dibu4ng Keluarga Sendiri Selepas Ham1l, Lelaki Kongsi Pengalaman ‘Jaga’ M4ngsa Rog0l Sehingga Bersalin..

Seorang lelaki di twitter kongsi pengalaman keluarganya menjaga seorang mangs4 rog0l. Menurutnya gadis yang baru berusia 17 tahun ketika itu terpaksa berhadapan dengan tr4uma yang t3ruk sehingga alami ket4kutan yang amat dahsy4t. Perkongsian ini turut mendapat lebih 15 ribu retweet yang rata-ratanya bers1mpati dengan nasib gadis tersebut dan berharap perog0l akan dikenakan tindakan sewajarnya.

Dibu4ng keluarga kerana meng4ndung

Menurut individu ini, gadis tersebut dibu4ng keluarga akib4t meng4ndung anak luar n1kah. Kejadian itu menyebabkan gadis tersebut cel4ru.

Selalu nang1s j3rit tr4uma

Lebih meny3dihkan apabila gadis tersebut sering menang1s sendiri. Kadang-kala dia akan menj3rit apabila melihat lelaki. Menurut individu ini lagi, ibunya tidak pernah menyoalkan bagaimana perkara ini terjadi untuk menjaga privacy gadis terbabit.

Hidup ket4kutan

Setiap kali gadis tersebut nampak lelaki, dia akan menj3rit sehingga dia rasa nak t1kam dengan p1sau sampai m4ti. Bayangkan bagaimana seorang gadis ceria bertukar menjadi tr4uma gara-gara lelaki durj4na.

Jangan sal4hkan mangs4 r0gol sepenuhnya

Dan kini, gadis terbabit selamat melahirkan bayi dan bayi tersebut sudah diserahkan kepada keluarga angkat.

Hukvman untuk per0gol perlu dikaji

Walau bagaimanapun, menurut individu ini tindakan terhadap perog0l haruslah dikaji semula agar nasib mangs4 terbela. Namun dia tidak bersetuju jika wanita terbabit mengandung atas kerelaan bersama pasangannya.

Respon netizen

Sumber : Mus

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: Oh Bulan

Be the first to comment on "Dibu4ng Keluarga Sendiri Selepas Ham1l, Lelaki Kongsi Pengalaman ‘Jaga’ M4ngsa Rog0l Sehingga Bersalin.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*