MAHB Mohon Maaf Staf KLIA ‘Kur4ng Ajar’ Tengklng Noorul Depp, Ini Tindakan Yg Dikenakan Kpd Anggota Tersebut

Susulan sikap ‘kur4ng ajar’ staf di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) baru-baru ini, Malaysia Airports Holdings Berhad (MAHB) memuat naik satu kenyataan memohon maaf kepada Noorul Depp dan keluarganya.

Kredit foto: IG Nourul

Dalam kenyataannya, MAHB mengesahkan kejadian itu selepas menjalankan si4satan dan pihaknya memutuskan untuk mengenakan tindakan disiplin terhadap anggota keselamatan terbabit.

Sebelum ini, Nourul meluahkan rasa rasa terkilan terhadap anggota keselamatan di KLIA yang bersikap biad4b dan meninggi suara terhadapnya.

Sementara itu, Nourul dalam kemas kininya semalam, menegaskan tiada niat membuka a1ib anggota terbabit.

Katanya, video berkenaan dibuat dalam keadaan berem0si dan tertekan.

“Kalau saya nak tunjuk dan buka a`ib orang lain, saya akan sebut namanya, tapi saya tidak sebut dan biar orang atasan menguruskannya.

“Saya rakam video dengan niat menegvr. Sebagai seorang penyanyi, saya juga dalam bidang perkhidmatan jadi saya faham mereka mungkin tak ada masa berehat dan em0si pun terganggu,” katanya yang meminta warganet ‘menghadam’ mesej cuba disampaikannya sebelum meninggalkan komen secara melulu. 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber:– CARI

Be the first to comment on "MAHB Mohon Maaf Staf KLIA ‘Kur4ng Ajar’ Tengklng Noorul Depp, Ini Tindakan Yg Dikenakan Kpd Anggota Tersebut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*