[VIDEO] Hamzah Civm Dan Pegang ‘Abam’ Tak Nak Lepas Buat Ramai Seb4k “Happy Birthday Hamzah, We Love U”

BALU Allahy4rham Abam Bocey iaitu Siti Nor Hidayah mengambil alih dan mengendalikan akaun Instagram peribadi arw4h yang kini memiliki sebanyak lebih 2.5 juta pengikut.

Nor Hidayah memberitahu perkara itu menerusi satu posting dengan memuat naik foto anak mereka Syed Uthman Hamzah pada Khamis.

Hidayah memberitahu bahawa akaun itu akan digunakan untuk memuat naik perkembangan terkini berkaitan anak lelakinya itu.

Dalam pada itu, Nor Hidayah berkata tindakan itu juga bagi mengelakkan akaun itu dilupuskan pihak Instagram jika didapati tidak aktif.

“Saya akan beritahu mengenai perkembangan anak kami di atas permintaan ramai yang mahu mengikuti perkembangan baby Hamzah.

“Terima kasih kepada semua atas doa untuk Hamzah dan memberikan kata semangat untuk kami,” katanya.

Nor Hidayah juga memberitahu bahawa nama akaun itu masih mengekalkan nama asal iaitu @abam_bocik.

“Walau bagaimanapun saya akan kekalkan nama @abam_bocik untuk sementara waktu ini sementara menunggu pertukaran nama pengguna baru yang akan diluluskan oleh pihak instagram,” jelasnya.

Terbaru isteri arw4h Abam berkongsi video sambut hari lahir anaknya Hamzah buat ramai sebak

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Selamat Hari lahir buat anak kesayangan ibu genap 1tahun Syed Uthman Hamzah Bin Syed Umar Mokhtar. 14.06.20, semoga menjadi anak yang solleh buat ayah & ibu.. part 1 Alfatihah buat arwah suamiku Syed Umar Mokhtar..

A post shared by hidayah_ (@hidayah_abam) on

  

KOMEN NETIZEN :

Selamat hari lahir yg pertama hamzah sygggg. Smoga menjadi anak yg soleh utk ibu dan ayah. Anak yg kuat mcm ibu, dan disayangi smua aamiinnn yra 😘

Sanah helwah hamzah 😘 Semoga menjadi anak solehah ibu awak ya😍 sebak tengok dia sayang bantal muka arwah abam 😢 take care kakdayah ❤️

Pandai baby pegang bantal tak lepas 😭

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Alhamdulillah syukur selesai majlis sambutan Hari lahir, Selamat Hari lahir buat anakku Hamzah genap 1 tahun (14/05/19 -14/06/20).. #kitabaikramaisayang #hamzahbrithday1thn it

A post shared by hidayah_ (@hidayah_abam) on

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: Instagram Hidayah Abam/APPLE HIJAU

Be the first to comment on "[VIDEO] Hamzah Civm Dan Pegang ‘Abam’ Tak Nak Lepas Buat Ramai Seb4k “Happy Birthday Hamzah, We Love U”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*