Dikatakan kerjaya seni hambar. Ini reaksi dari Naqiu. “Sejak tam4t GV6 saya tak reh4t langsvng” Kur4ng muncvl di TV tidak bermakna…

Naqiu atau nama sebenarnya Wan Naqiuddin Mohd Najib, 34, berkata dia mula sibvk dengan kerja belakang tabir sebaik sahaja tam4t GV6 mal4h langsung tidak dapat bereh4t mahupun bercuti.

 tidak menyerlah selepas bergel4r juara Gegar Vaganza musim keenam (GV6) tahun lalu, vok4lis kumpulan Boboy iaitu Naqiu tampil menjelaskan perjalanan kariernya selepas menyertai pertandingan tersebut.

“Sebenarnya habis daripada GV tu saya tak ada rehat pun. Hikm4hnya, sebab PKP tu dapatlah saya bercuti sebulan.

“Dari hari pertama selepas tam4tnya GV sehingga hari pertama pelaksan4an PKP, mem4ng saya bekerja sahaja,” katanya kepada mStar.

Naqiu sibvk mempromos1kan single terbarunya yang berjudvl Sinar Kedua.

Walaupun tidak menafikan kelibatnya di kaca televisyen jar4ng kelihatan, Naqiu menjelaskan dia kerap berada di studio untuk merakamkan single terbaharunya serta terlibat dalam promosi single tersebut.

an Naqiuddin bin Mohd Najib atau lebih dikenali sebagai Naqiu merupakan vokalis kumpulan Boboy iaitu band yang terkenal di awal tahun 2000an

“Ada orang cakap mereka tak nampak saya muncul di TV atau di radio, sal4h satu sebabnya ialah selepas sahaja GV tamat, saya sibvk di studio untuk rekod lagu-lagu baru saya.

“Selesai sahaja rakaman serta promosi lagu-lagu saya, saya terus masuk semula ke studio untuk siapkan lagu untuk Sham Visa sementara turut sibvk dengan penggamb4ran filem,” ujarnya.

Naqiu dan Hady Mirza diumum sebagai juara program Gegar Vaganza musim keenam pada tahun lalu.

GV6 juga menyaks1kan penyanyi Jatt Ali di tempat ketiga, Nurfatima (keempat), One Nation Emcees (kelima) dan Sham Visa (keenam).

Program Gegar Vaganza musim keenam (GV6) bakal menjadi medan pen3ntu kemampuan Naqiu, 33, atau nama sebenarnya Wan Naqiuddin Mohd Najib dalam bidang ini.

Naqiu mengakui, tidak pernah terlintas di fikirannya untuk kembali menyanyi secara profes1onal.

Baginya, kerjaya sebagai penyanyi kel4b dan jauh dari dunia glamor sudah cukup selesa buatnya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: Mstar

Be the first to comment on "Dikatakan kerjaya seni hambar. Ini reaksi dari Naqiu. “Sejak tam4t GV6 saya tak reh4t langsvng” Kur4ng muncvl di TV tidak bermakna…"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*