Buat Kali Pertama, Dr Noor Hisham Menit1skan Air Mata Ketika Sidang Media COV1D-19

Ketua Pengarah Kesihatan, Datuk Dr Noor Hisham Abdullah menjadi individu yang paling diingati sepanjang tahun ini. Kehadiran beliau sering ditunggu-tunggu setiap hari untuk mengumumkan perkembangan terkini COV1D-19 di Malaysia. Rata-rata rakyat Malaysia kagum dengan beliau dalam menangani kris1s COV1D-19 yang melanda bukan sahaja Malaysia malah dunia.

Setiap hari, tanpa rasa jemu beliau akan menjawab soalan dari wartawan ketika sidang media dijalankan. Lebih mengagumkan, setia di soalan dijawab dengan lancar dan difahami oleh semua orang.

Namun pada hari ini, sedikit berbeza dari sidang media sebelumnya. Tanpa sedar, beliau bercakap dengan nada seb4k dan menit1skan air mata di hadapan media. Dalam video yang dimuatnaik oleh Berita TV9 itu , Dr Noor Hisham mengucapkan selamat tinggal kepada rakan seperjuangannya, Datuk Dr Rohaizat bin Yon.

Bermula 10 Jun 2020, Datuk Dr Rohaizad, Timbalan Ketua Pengarah Kesihatan (Perubatan) kerana bersara wajib setelah berkhidmat selama 35 tahun.

Ketika menutup ucapannya, Dr Noor Hisham  mengucapkan jutaan terima kasih kepada Dr Rohaizad kerana komitmen yang diberikan dalam bersama-sama memerangi wab4k COV1D-19.

Sumber: Berita TV9

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: murai.my

Be the first to comment on "Buat Kali Pertama, Dr Noor Hisham Menit1skan Air Mata Ketika Sidang Media COV1D-19"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*