Kecantikan Zulin Aziz bila jadi hos Meletop cvri tumpuan warganet..

Seperti biasa, setiap malam Selasa pada jam 9 malam rancangan popular hiburan, Meletop antara yang menjadi pilihan orang ramai untuk menyaksikan perkembangan selebriti diminati mereka.

Selain itu, apa yang lebih menarik dengan konsep baru diperkenalkan oleh rancangan ini apabila Nabil Ahmad iaitu sebagai hos tetap akan bergandingan dengan hos jemputan.

Sejak Neelofa mengvndurkan diri sebagai hos tetap Meletop, ternyata penonton dapat melihat ramai selebriti wanita popular seperti Nora Danish, Mira Filzah, Elly Mazlein dan ramai lagi dimana ianya bermula pada awal tahun ini sebagai hos.

nora danish hos meletop

mira filzah

Terbaru pula tidak disangka-sangka, selebriti serba boleh iaitu Zulin Aziz yang sejak kebelakangan ini semakin menjadi perhatian warganet dijemput sebagai hos jemputan sekali gus bergandingan dengan Nabil Ahmad.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mood raya still ada ye malam ni. @zulinaziz pon dah ready. Jangan lupa tengok MeleTOP kejap lagi pukul 9 malam @ Astro Ria tau! 😃 #MeleTOP

A post shared by MeleTOP (@meletop) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Slim teroxxxx @zulinaziz fuh! @nabilzira okay ke tew? 😅 #MeleTOP

A post shared by MeleTOP (@meletop) on

Pun begitu, Zulin Aziz yang tidak din4fikan antara pengacara berbakat dan menerusi rancangan berkenaan juga tidak kurang hebatnya. Dalam pada itu, Zulin Aziz juga dipuji penonton rancangan berkenaan dan dikatakan selebriti yang sesuai jadi hos Meletop.

Dalam pada masa yang sama, kecantikannya juga mencvri tumpuan warganet sehingga pelbagai reaksi ramai ditinggalkan buatnya.

Zulin jadi hos jemputan Meletop raih perhatian

zulin hos meletop

zulin hos meletop

zulin hos meletop

zulin hos meletop

zulin hos meletop

Menerusi perkongsian di Youtube, gandingan Nabil Ahmad dan Zulin Aziz membuatkan warganet meninggalkan pelbagai reaksi positif apabila dapat menyaksikan gelagat mereka menemubual PU Rizz dan pelakon, Ashraf Muslim.

Selain mereka mempromosikan sebuah filem terbaru berjudul Ada Apa Dengan D0sa, kedua-dua yang dijemput sebagai tetamu Meletop pada malam tadi juga berkongsikan tentang Cov1d-19 dimana PU Riz dan Ashraf Muslim juga telah bebas daripada wab4k berkenaan.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: HCL

Be the first to comment on "Kecantikan Zulin Aziz bila jadi hos Meletop cvri tumpuan warganet.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*