Budak Lelaki Hasilkan ‘Ayat Pujangga’ Kini Kembali Tular

Tahun lalu kisah seorang budak lelaki dari Indonesia menjadi tular gara-gara berkongsikan ayat-ayat pujangga di Facebook miliknya. Namun biarpun sudah memasuki 2020, budak lelaki hasilkan ‘ayat pujangga’ ini menjadi tular sekali lagi.

Manakan tidak, budak lelaki yang dikenali sebagai Fahri Skroepp ini masih memuatkan kata-kata pujangga biarpun sudah memasuki tahun baru.

Ada sahaja idea budak lelaki ini hasilkan ‘ayat pujangga’. Cukup kreatif ayat-ayat yang dihasilkannya dan dikongsikan kepada pengikutnya di sosial media. Baru-baru ini laman sosial seperti era.je turut berkongsikan ayat-ayat dari Fahri Skroepp ini dan mendapat perhatian ramai.

Berikut antara yang dikongsikan semula oleh laman Instagram ini:

 

 

 

 

Amboi bukan main ya ayat adik ini. Orang dewasa pun rasanya ada yang tidak mampu menghasilkan kata-kata pujangga seperti ini. Ayat yang kadang-kadang boleh ‘menusuk’ di jiwa buat sesiapa yang membacanya.

Perkongsian semula ini telah meraih lebih 36 ribu likes. Rata-rata netizen terhibur dengan kata-kata pujangga adik ini dan turut kagum dengan kebolehannya itu. Malah mereka turut meninggalkan reaksi mengenai hal ini di ruangan komen seperti berikut:

“Hahahaha. Ini padu”

 

“Drama sangat adik ni”

 

“Boleh jadi penulis lirik lagu ni…”

 

“Hahhaha tak sangka sendu harini akan disajikan dengan hiburan ptg hari”

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: HCL

Be the first to comment on "Budak Lelaki Hasilkan ‘Ayat Pujangga’ Kini Kembali Tular"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*