“Shahrukh Khan & Kajol versi Malaysia, serasi berlakon bersama…”

Nampaknya, peminat gandingan antara dua pelakon terkenal diantara Zara Zya dan Azlee Khairi dapat menarik nafas lega apabila mereka sudah boleh menyaksikan gandingan kedua pelakon itu dalam drama, Seadanya Aku.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Antara cinta dan sahabat. Kamu pilih yang mana? #seadanyaaku @tv3malaysia @zarazyaloverz #zarazya @dramasangat #dramasangat

A post shared by Zara Zya (@zarazya) on

Gandingan mereka menerusi drama Love You Mr Arrogant yang disiarkan pada akhir 2013 telah mencetuskan fenomena dengan lakonan mereka yang meraih pelbagai pencapaian.

Malah ia sekaligus membuatkan nama Zara Zya juga sebaris dengan bintang popular lain dan dengan bakat yang ada pada Zara Zya juga mencetuskan setiap drama lakonannya sentiasa mendapat perhatian.

Zara Zya dan Azlee Khairi kembali bergandingan

Terbaru, drama Seadanya Aku merupakan gandingan terbaru mereka selepas beberapa tahun tamatnya Love You Mr Arrogant itu turut meraih respon luar biasa daripada peminat mereka.

Malah menerusi perkongsian foto daripada Zara Zya yang kelihatan foto dia bersama Azlee Khairi mendapat pelbagai komen daripada ramai yang menggamit memori peminat drama Love You Mr Arrogant.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Alaaa saya tak dapat tengok episod hari ni… apa jadi eh? @azleekhairiofficial #seadanyaaku @zarazyaloverz @dramasangat

A post shared by Zara Zya (@zarazya) on

Ternyata lakonan terbaru mereka bersama dalam drama berkenaan juga mendapat pelbagai respon positif yang rata-rata tidak menafikan gandingan mereka sangat menjadi.

Bahkan drama berkenaan juga membuatkan mereka teringat akan drama mereka yang terdahulu selain lakonan Zara Zya turut diakui sangat best.

“Suka la bila Zara berlakon…”

“Geram sgt tgk gandingan…”

“Citer ni mmg satu naskah…”

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! Metro Kini

Sumber: HCL

Be the first to comment on "“Shahrukh Khan & Kajol versi Malaysia, serasi berlakon bersama…”"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*